تهاتر نفتی بهترین‌ راه برای تامین مالی منوریل قم
تهاتر نفتی بهترین‌ راه برای تامین مالی منوریل قم
ابراهیم معتمدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: بهترین و در دسترس‌ترین راه برای تأمین منابع مالی مورد نیاز منوریل قم استفاده از ظرفیت تهاتر نفتی است، امری که توسط مسئولین ذیربط در دولت نیز تایید شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، محمدرضا انگشت باف رئیس سازمان قطار شهری قم در نشست اخیر هماهنگی پروژه‌های قطار شهری که در محل کارگاه منوریل برگزار شد، با اشاره به اهمیت راه اندازی این پروژه اظهار کرد: انتخاب مشاور و مدیر پروژه از سوی سازمان قطار شهری قم برای تسهیل امور و سرعت بخشیدن به راه اندازی پروژه منوریل در کمترین زمان ممکن انجام شد.

وی افزود: تردیدی نیست که راه اندازی پروژه منوریل قم برای این سازمان همانند پروژه مترو اهمیت دارد.

همچنین در این نشست، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم از خواست دولت و شخص رئیس جمهور برای تکمیل و راه‌اندازی منوریل قم سخن گفت و افزود: طی سفر سال گذشته هیأت دولت به استان قم، تعیین تکلیف منوریل قم در صدر مشکلات استان قرار گرفت و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و مدیریتی تصمیم بر راه اندازی و تکمیل این پروژه ملی با پشتوانه منابع مالی دولتی گرفته شد.

ابراهیم معتمدی در ادامه خاطرنشان کرد: بهترین و در دسترس ترین راه برای تأمین منابع مالی مورد نیاز منوریل قم استفاده از ظرفیت تهاتر نفتی است، امری که مورد تأیید مسئولین ذیربط در دولت نیز هست.

وی اضافه کرد: بر این اساس، استانداری قم در زمینه رفع موانع و هموار کردن مسیر در همه زمینه‌ها به ویژه مسائل مالی، قراردادی و امور مرتبط با سایر نهادها و سازمان‌ها هیچ محدودیتی پیش رو ندارد.

  • منبع خبر : واحد خبر سازمان قطار شهری قم