اجرای طرح پاکسازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در قم
اجرای طرح پاکسازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در قم
محمود اسدی، رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از اجرای طرح پاکسازی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های علوی و غدیر خبرداد و گفت: در 15 تیرماه 20 نفر به اتهام جرائم اخلاقی از جمله بی‌بند و باری، هنجارشکنی، تظاهر به اعمال حرام و غیره دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، محمود اسدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: باشروع فصل تابستان و حضور خانواده ها در بوستان ها و تفرجگاه ها و با توجه به مطالبه و درخواست مکرر همشهریان جهت برخورد قاطع و قانونی نسبت به حضور افراد بزهکار، ناهنجار و بد پوشش در این اماکن، فراهم کردن محیطی امن برای شهروندان در استفاده از تفرجگاه ها، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: در این راستا طرح استانی پاکسازی دو تفرجگاه بزرگ علوی و الغدیر با محوریت پلیس امنیت عمومی استان و با حضور عوامل یگان امداد، یگان ویژه، فرماندهی انتظامی شهرستان و سایر رده های اجرایی و همچنین همکاری رده های برون سازمانی از جمله دستگاه قضائی ، سپاه و بسیج به مرحله اجرا گذاشته شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: با اقدامات موثر اکیپ‌های حاضر در بوستان‌های مذکور و با پاکسازی صورت گرفته در مورخه ۱۵ تیرماه، تعداد ۲۰ نفر به اتهام جرائم اخلاقی از جمله بی‌بند و باری، هنجارشکنی، تظاهر به اعمال حرام و… دستگیر شدند.

 

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس