رسانه‌ها بازوی مدیران در خدمت‌رسانی به مردم‌اند
رسانه‌ها بازوی مدیران در خدمت‌رسانی به مردم‌اند
آقامیری در آیین رونمایی از پوستر جشنواره زائران کریمه(س) گفت: رسانه بازوی مدیران در خدمت گذاری بوده و باید در تبیین دستاوردهای دولت به مردم حضوری فعال داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نسیم قم، دکتر سید محمد آقامیری در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره زائران کریمه(س) توسعه جهاد تبیین را یکی از ملزومات برای ارائه خدمات به مردم دانست و اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اجرایی شدن جهاد تبیین رسانه‌ها هستند.

وی با تأکید بر توانمندی رسانه‌ها افزود: رسانه‌ها باید خدمات دولت به مردم تشریح کرده و نسبت به زمان قبل از انقلاب مقایسه کنند تا مردم نسبت به پیشرفت‌های کشور آگاهی پیدا کنند.

استاندار قم ادامه داد: جهاد تبیین نیاز به یک کار جهادی و شبانه‌روزی دارد که همین امر یکی از وظایف رسانه بوده و باید نسبت به آن توجه کنند.

وی یکی دیگر از وظایف رسانه را بیان مشکلات و کمبودها دانست و تصریح کرد: انتقال صدای مردم و مشکلات به مسئولان یکی دیگر از وظایف رسانه بوده و مانند بازوی مدیران در خدمت‌رسانی به مردم عمل می‌کند.

آقامیری تأکید کرد: آنچه مهم است پاسخگویی مدیران به رسانه است زیرا درصورتی‌که پاسخگو نباشند به این معنا است که مشکلی در کار مدیر موردنظر وجود دارد.

وی یادآور شد: البته بعضی از رسانه‌ها نیز در راستای وظایف خود قدم برنداشته و به‌نوعی زیاده‌خواهی و مطالبه غیر حق دارند که باید این رسانه‌ها را از بقیه رسانه‌ها جدا کنیم.

استاندار قم برگزاری سومین جشنواره زائران کریمه(س) را در راستای خدمت به مردم و جهاد تبیین بوده و می‌تواند وظیفه اطلاع‌رسانی به مردم و مسئولان را به‌خوبی ایفا کند.

وی در پایان عملکرد رسانه‌های استان قم را مثبت ارزیابی کرد و گفت: رسانه‌های قم عملکرد خوبی داشته‌اند و ما هم کم‌وبیش از داده‌های آن‌ها به نفع مردم استفاده می‌کنیم و همه تلاش خود را گذاشته‌ایم قدمی برای مردم برداریم.

انتهای پیام/