امام جمعه قم: تمام گرایش‌ها‌ در انتخابات نماینده دارند/ هیچ‌گونه بهانه‌ای برای رویگردانی از صندوق رأی وجود ندارد‌
امام جمعه قم: تمام گرایش‌ها‌ در انتخابات نماینده دارند/ هیچ‌گونه بهانه‌ای برای رویگردانی از صندوق رأی وجود ندارد‌

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم‌،  آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با گرامیداشت روز نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت اظهار داشت: از تمام تلاش‌ها و اقدامات مردم و مسئولان قم […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از  قم‌،  آیت‌الله علیرضا اعرافی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با گرامیداشت روز نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت اظهار داشت: از تمام تلاش‌ها و اقدامات مردم و مسئولان قم برای برگزاری این جشن بزرگ قدردانی و تشکر می‌کنم.

امام جمعه قم با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان افزود: از گذشته جشن‌های نیمه شعبان قم برجسته بوده است و امروز هم مردم باید تلاش کنند تا این جشن باشکوه‌تر برگزار شود.

مدیر حوزه‌های علمیه تصریح کرد: در جشن های بزرگ نیمه شعبان باید هم شور و هم معارف متعالی مهدویت به نسل‌های جدید منتقل شود و این ارزش‌ها به صورت جذاب و هنرمندانه به مردم و نسل جوان عرضه شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری انتخابات ۱۱ اسفندماه را مورد توجه قرار داد و گفت: این انتخابات برکات بسیاری برای مردم خواهد داشت و مردم هم از فرصت استفاده کرده و در این عبادت اجتماعی شرکت کنند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: شرکت در انتخابات بیعت با اسلام، رسول خدا، شهدا، ولایت و رهبری است، این حقیقت انتخابات است و کسانی که دل در گرو اسلام و ایران و عظمت و اقتدار ایران دارند در انتخابات مشارکت کنند.

امام جمعه قم با بیان اینکه هر گروه، جریان، تشکل و طایفه باید به عنوان یک وظیفه ملی و اسلامی پای صندوق‌های رای حاضر شود، افزود: هر کسی که در انتخابات حاضر می‌شود دیگران را هم بیاورد و تشویق به حضور در انتخابات کند باید نگاه به انتخابات به عنوان یک عبادت اجتماعی باشد.

آیت الله اعرافی خاطرنشان کرد: جهانیان به انتخابات ایران توجه می‌کنند و باید همه بهانه‌ها کنار گذاشته شود، چرا که تمام گرایش ها، سلایق، گروه‌ها و طرز فکرها در انتخابات نماینده دارند و هیچ گونه عذر و بهانه‌ای برای رویگردانی از صندوق رأی وجود ندارد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: اگر کسی انتقادی هم دارد باید با دقت تلاش نماید تا نامزد اصلح را انتخاب کند و در تایید صلاحیت‌ها کف صلاحیت‌ها تعیین شده و همه نامزدها هم باید سعی کنند با رعایت قوانین، زمینه مشارکت بالا و انتخابات خوب را فراهم کنند.