هم عهدی سبز در قم
هم عهدی سبز در قم
سرهنگ ایراندوست، سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به تفاهم سپاه با منابع طبیعی کشور در راستای مقابله با بیابان زایی گفت: در این طرح قرار است در مدت ۴ سال یک میلیارد نهال در سطح کشور غرس شود و سهم استان قم سالانه 2 میلیون نهال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم،سرهنگ ایراندوست گفت:با اشاره به تفاهم سپاه با منابع طبیعی کشور در راستای مقابله با بیابان زایی گفت: در این طرح قرار است در مدت ۴ سال یک میلیارد نهال در سطح کشور غرس شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان  نحو اجرای این طرح را در استان قم مورد بررسی قرار داد و افزود: در طرح هم عهدی سبز در قم نهال‌های تاغ و آتریپلکس که با وضعیت بیابان‌های قم سازگاری دارد غرس می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم استان قم در اجرای این طرح کاشت سالانه ۲ میلیون نهال است، افزود: این نهال‌ها در مناطق مستعد ریزگرد‌ها و خبرش گرد و خاک اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان ادامه داد: امروز در راستای اجرای طرح هم عهدی سبز ۴ هزار نهال به همت اقشار مختلف بسیج در روستای نواران بخش مرکزی اجرا شد و از زمان آغاز این طرح در قم تاکنون ۱۰ هزار و ۵۰۰ نهال مناطق مختلف غرس شده است.

انتهای پیام/