ارزیابی نامزدهای انتخاباتی در مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در قم
ارزیابی نامزدهای انتخاباتی در مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس قم از پنجمین نشست هم‌اندیشی جمعی از مؤثرین نیروهای انقلاب استان قم با موضوع ارائه برنامه و گفت‌وگو با تعدادی از نامزدهای شاخص انتخابات شب گذشته ۲۲دی‌ماه برگزار شد. در این جلسه ضمن تأکید بر ظرفیت‌های استان قم از سوی نامزدهای انتخاباتی آقایان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس قم از پنجمین نشست هم‌اندیشی جمعی از مؤثرین نیروهای انقلاب استان قم با موضوع ارائه برنامه و گفت‌وگو با تعدادی از نامزدهای شاخص انتخابات شب گذشته ۲۲دی‌ماه برگزار شد.

در این جلسه ضمن تأکید بر ظرفیت‌های استان قم از سوی نامزدهای انتخاباتی آقایان روانبخش، مقومی و احمدی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و انتظاراتی که ایشان از مجلس شورای اسلامی دارند، پرداختند.

سپس شرکت‌کنندگان در این نشست، سؤالاتی پیرامون تأثیر نخبگان در فعالیت‌های نامزدهای انتخاباتی و مسائل فرهنگی و اجتماعی در استان قم همچنین نقش زنان در مجلس شورای اسلامی و مسائل پیرامون در کشور اشاره مطرح کردند.

ارزیابی نامزدهای انتخاباتی در مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در قمپایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

در ادامه نامزدهای انتخاباتی به ارائه راهکارهای مناسب پرداختند همچنین پس از اتمام جلسه ، نامزدهای انتخاباتی برای پاسخگویی سؤالات باقی‌مانده به نشست ادامه دادند که مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت .

طبق مشاهدات خبرنگار فارس حضور برخی از نامزدهای انتخاباتی استان قم در نشسته‌ای مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی و استقبال پرشور اعضای این مجمع در نشست‌ها نشان‌دهنده پویا بودن این حزب در استان قم است.

پایان پیام/ ۷۸۰۴۱