مسمومیت دانش‌آموزان در قم عامل میکروبی ندارد
مسمومیت دانش‌آموزان در قم عامل میکروبی ندارد
بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت که امروز برای پیگیری مشکلات مسمومیت دانش آموزان به قم سفر کرده است، گفت: این مسمومیت عامل میکروبی ندارد و خوشبختانه هیچ نوع میکروب و ویروسی در این نمونه آزمایش دانش‌آموزان دیده نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت که امروز برای پیگیری مشکلات مسمومیت دانش آموزان به قم سفر کرده است، گفت: امروز با حضور در بیمارستان شهید بهشتی قم تعدادی از این بیماران را ویزیت کردم و بعد از صحبت با پزشکان جمع بندی ما در وازرتخانه این است که مسمومیت بسیار خفیفی است و هیچ گونه عارضه‌ای را از شروع مسمومیت تا امروز برای افراد ایجاد نکرده است.

وی با بیان اینکه هیچ نگرانی در این رابطه وجود ندارد، گفت: همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی تمام تلاش خود را انجام داده اند و چند تیم بهداشتی و درمانی هم از تهران برای بررسی موضوع به قم اعزام شده‌اند.

وزیر بهداشت افزود: این مسمومیت عامل میکروبی ندارد و خوشبختانه هیچ نوع میکروب و ویروسی در این نمونه آزمایش دانش آموزان دیده نشد.

عین‌اللهی گفت: امروز یک کمیته ملی ویژه‌ای را متشکل از اساتید برجسته دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را مامور کردم که تحقیقات را در این خصوص انجام بدند.

وی گفت: پس از روشن شدن دلیل این حوادث نتایج را به مردم اعلام خواهیم کرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس