به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، ‌با حضور رئیس جمهور در قم هفت‌هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد. این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه‌هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است.۵۶۰ واحد مسکونی انبوه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، ‌با حضور رئیس جمهور در قم هفت‌هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.

این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه‌هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است.۵۶۰ واحد مسکونی انبوه ساز، ۲۰۰ واحد مسکن روستایی، یک‌هزار و ۴۸۸ واحد خود مالک و یک‌هزار و ۵۰۰ واحد بافت فرسوده است.

همچنین سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین شامل ۱۱۸ قطعه در طرح “کلید به کلید”، یک‌هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک‌هزار و ۲۵۰ قطعه واگذاری انفرادی، ۶۰۰ قطعه ایثارگران و ۵۴۰ قطعه نیروهای مسلح است.

رئیس جمهور در این سفر از سایت ۵۶۰ هکتاری پردیسان بازدید خواهد کرد و علاوه بر افتتاح ۱۷ کیلومتر از بزرگراه قم- کهک، عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری این استان به ارزش ۲هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

 حسین زنجیرانی فراهانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در حاشیه برپایی میز خدمت وزارت و راه و شهرسازی در محل باغ موزه دفاع مقدس قم در خصوص پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان گفت: امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در قم هفت‌هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه‌هزار و ۷۴۸ واحد مسکن و سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین است که شامل ۵۶۰ واحد مسکونی انبوه ساز، ۲۰۰ واحد مسکن روستایی، یک‌هزار و ۴۸۸ واحد خود مالک و یک‌هزار و ۵۰۰ واحد بافت فرسوده است. همچنین سه‌هزار و ۵۰۸ قطعه زمین شامل ۱۱۸ قطعه در طرح “کلید به کلید”، یک‌هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک‌هزار و ۲۵۰ قطعه واگذاری انفرادی، ۶۰۰ قطعه ایثارگران و ۵۴۰ قطعه نیروهای مسلح است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: روز پنجشنبه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، بزرگراه چهارخطه قم به کهک به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که طول این محور ۱۷ کیلومتر است.

فراهانی افزود: عملیات آماده سازی فاز دوم شهرک پرنیان نیز از دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قم است.

بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی ۱۹ کیلومتر “بلاک ساقه- باغیک” به ارزش ۴۲۰ میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول “پرنیان” و کلنگ زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان از دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور در روز نخست دور دوم سفر به استان قم خواهد بود.

.

انتهای پیام/