جامعه مدرسین از پاسخ مقتدرانه و کوبنده به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی تقدیر کرد
جامعه مدرسین از پاسخ مقتدرانه و کوبنده به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی تقدیر کرد
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از پاسخ مقتدرانه و کوبنده به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی از پاسخ مقتدرانه و کوبنده به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی تقدیر کرد.

پیام به شرح زیرا است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وعده‌ی صادق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تنبیه # رژیم_ جنایتکار_ صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیرو‌های مسلح ایران یوم‌الله دیگری در تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کرد.

دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره‌‍ ظالمین وارد ساخت “وَما رَمَیتَ إِذ رَمَیتَ وَلکِنَّ اللَّهَ رَمی”.

این حملات جان تازه‌ای به همه رزمندگان راه آزادی قدس دمید و جهان را به #آزادی_فلسطین و پایان نزدیک #سقوط_اسرائیل امیدوارتر کرد.

مرحبا به ملت شریف ایران و فرزندان مقتدرشان در نیرو‌های مسلح که سال‌هاست در میدان جهاد با جبهه ظلم جهانی حضور دارند و پناه مظلومان و مستضعفان هستند.

سلام و رحمت الهی بر روح شهدای انقلاب اسلامی و امام خمینی رحمت الله علیه که عزت امروز ایران مدیون آنان است و سلام بر فرمانده مقتدر ظلم‌ستیزی و مبارزه با ستمگران؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی.

خداوند همه مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی را به تأییدات خود مستظهر و نصرت نهایی بشر را با ظهور قطب عالم امکان حضرت ولیعصر – عجل الله تعالی فرجه الشریف – محقق گرداند. ان‌شاءالله

«اللهُمَّ وَ أَقِمْ بِهِ الْحَقَّ، وَ أَدْحِضْ بِهِ الْباطِلَ، وَ أَدِلْ بِهِ أَوْلِیاءَکَ، وَ أَذْلِلْ بِهِ أَعْداءَکَ»
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/