دعوت قهرمان پاورلیفتینگ جهان برای مشارکت مردم در انتخابات
دعوت قهرمان پاورلیفتینگ جهان برای مشارکت مردم در انتخابات
انتخابات یکی دیگر از مهم‌ترین آوردگاه‌هایی است که ما ورزشکاران و جامعه ورزش باید در آن نقش‌آفرینی کرده و بار دیگر برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مجید تلخابی قهرمان پاورلیفتینگ جهان و رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان قم در جشن بزرگ میلاد امام محمدباقر(ع) که شب گذشته باحضور پرشور بزرگان اقوام مختلف ساکن در شهر قم، افراد موثر محلات قم، نمایندگان جامعه کارگری، کارفرمایی، پیشکسوتان ورزش و محمود آرزومندی، فعال در حوزه رسانه، در منطقه نیروگاه قم برگزار شد، بر اهمیت انتخابات تاکید کرد و گفت: ورزشکاران همواره در آوردگاه‌های مختلف ملی دست به اتفاقات بزرگی زدند که باعث افتخارآفرینی برای مردم ما شده است.

وی ادامه داد: واقعیت این است که امروز انتخابات یکی دیگر از مهم‌ترین آوردگاه‌هایی است که ما ورزشکاران و جامعه ورزش باید در آن نقش‌آفرینی کرده و بار دیگر برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کنیم.

این قهرمان جهان عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم فرموده‌اند که در چهل سال دوم انقلاب اسلامی نوبت فرصت دادن به جوانان است، جوانانی که با تخصص، اراده و ایمان قوی خود می‌توانند درخت جمهوری اسلامی ایران را بیش از گذشته تنومند کنند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نظری‌منفرد ضمن تبریک سالروز میلاد امام باقر(ع)، به بیان آثار و برکات ماه رجب المرجب درخودسازی انسان پرداخت و در ادامه تاکید کرد: اسفندماه سال جاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات خبرگان رهبری برگزار می‌شود و ضرورت شرعی دارد که در این انتخابات حضور یافته و گامی در جهت خواست رهبر معظم انقلاب برای مشارکت حداکثری برداریم.

در ادامه این مراسم تقی نصیری رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان قم دیگر سخنران این مراسم بود که به بیان ظرفیت‌ها و مشکلات جامعه بازنشستگان پرداخت و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری از بازنشستگان و عموم مردم استان برای مشارکت حداکثری درانتخابات پیش رو دعوت کرد.

وی افزود: شرکت در انتخابات امر مهمی است که از سوی رهبر انقلاب برما سفارش شده لذا وظیفه داریم در راستای منویات رهبر عزیزمان گام برداشته و با حضور پرشور در انتخابات پیش‌رو مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران بزنیم.

 

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس قم