به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حسین رضایی مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ظهور استان قم در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: در دهه بصیرت و میثاق مردم با ولایت، پویش سراسری همخوانی «سرود رهبر عزیزم» با اهدای جوایز ارزنده، آغاز شده است. وی هدف از این اقدام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حسین رضایی مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ظهور استان قم در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: در دهه بصیرت و میثاق مردم با ولایت، پویش سراسری همخوانی «سرود رهبر عزیزم» با اهدای جوایز ارزنده، آغاز شده است.

وی هدف از این اقدام فرهنگی را، پر اهمیت بودن مناسبت ۹ دی و این دهه دانست و افزود: امروز وظیفه‌ی اصلی ما، داشتن روحیه‌ی انقلابی، همراه با بصیرت افزایی در جامعه است و در این مسیر باید، تمام همّت خود را به کار گیریم.

مسئول کانون فرهنگی تبلیغی شمیم ظهور استان قم گفت: دانش آموزان مخاطبان اصلی این پویش هستند و معلمان، خانواده‌ها و عموم مردم سراسر ایران اسلامی نیز می‌توانند با شرکت و حضور خود، دانش‌آموزان را برای پیوستن به این پویش یاری کنند.

رضایی عنوان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش فرهنگی می‌توانند ویدئو خود را از همخوانی یک دقیقه از سرود، به آیدی @Admin_tf در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: به بهترین فیلم‌های ارسالی به پویش همخوانی «سرود رهبر عزیزم» جوایز نفیسی اهدا خواهد شد و در کلیپ نهایی این سرود نیز اکران خواهد شد.

 

 

پایان پیام/۷۸۰۳۴