قم – خبرنگار کیهان: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: با وجود زیرساخت‌های فیزیکی مورد نیاز و فراهم بودن بسترهای قانونی،امکان تولید خودرو و موتورسیکلت برقی در این منطقه برای سرمایه‌گذاران مهیاست. سید مهدی علیزاده طباطبایی ، بیان کرد: هم‌اکنون نیز واحد فعال خودروسازی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان مشغول تولید است و […]

   قم – خبرنگار کیهان:
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم گفت: با وجود زیرساخت‌های فیزیکی مورد نیاز و فراهم بودن بسترهای قانونی،امکان تولید خودرو و موتورسیکلت برقی در این منطقه برای سرمایه‌گذاران مهیاست.
سید مهدی علیزاده طباطبایی ، بیان کرد: هم‌اکنون نیز واحد فعال خودروسازی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان مشغول تولید است و شرکت خودروسازی فیات نیز درحال راه‌اندازی خط تولید خود دراین منطقه است. وی افزود: همچنین یک واحد صنعتی در زمینه تولید خودرو و موتورسیکلت برقی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان مشغول فعالیت است. وی ادامه داد: براین اساس، تجربه فعالیت موفق درزمینه تولید خودرو و خودروهای برقی در این منطقه وجود دارد و سرمایه‌گذاران می‌توانند با چشم‌اندازی روشن برای فعالیت در این بخش، وارد میدان شوند. علیزاده طباطبایی گفت: از سرمایه‌گذاری درهمه بخش‌های تولیدی به‌خصوص صنعت خودروسازی برای فعالیت در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان حمایت می‌کنیم و در این زمینه راهبردهای عملیاتی برای سودآوری مناسب سرمایه‌گذاران اندیشیده شده‌است. وی بیان کرد:‌ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ازنظر تنوع تولید بهترین منطقه دربین مناطق ویژه کشور است و این منطقه امتیازاتی دارد که موجب می‌شود سرمایه‌گذاران خارجی از ظرفیت آن برای حضور در بازار ایران استفاده کنند و هم‌اکنون نیز رقم قابل ‌توجهی از سرمایه‌گذاری بین‌المللی کشور در این منطقه صورت گرفته‌است.