دومین جشنواره «تابالندگی»؛ ملهت شرکت تا ۳۰ بهمن
دومین جشنواره «تابالندگی»؛ ملهت شرکت تا ۳۰ بهمن

علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: جشنواره تا بالندگی به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم و با مشارکت دانشگاه‌های استان قم به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود. وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام و شهدا، ترویج دستاوردهای انقلاب، گرامیداشت دهه […]

علی حسینی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: جشنواره تا بالندگی به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان قم و با مشارکت دانشگاه‌های استان قم به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام و شهدا، ترویج دستاوردهای انقلاب، گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است، در این میان انتقال روحیه ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت‌ طلبی به نسل جوان کشور مهم‌ترین هدفی است که در این دور از جشنواره دنبال می‌شود.

وی اظهارکرد: دومین دوره جشنواره “تا بالندگی” در محورهای دستاورهای انقلاب، شکوه ایستادگی، راهپیمایی ۲۲ بهمن، همبستگی و وحدت ملی، در سه بخش شعارنویسی، عکاسی و کتابخوانی وصیت نامه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

حسینی اظهارکرد: فراخوان ارسال آثار به جشنواره از ۲۰بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا پایان بهمن ماه نیز ادامه خواهد داشت که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت جهاددانشگاهی قم به نشانی http://jd-qom.ac.ir/fa/form/164  ارسال نمایند.

انتهای پیام