‌وداع ‌مردم ‌با نماینده فقید ولی فقیه در استان‌ مازندران
‌وداع ‌مردم ‌با نماینده فقید ولی فقیه در استان‌ مازندران

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم وداع با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران امشب پس از برگزاری خلق حضور مردم مازندران در حماسه ۲۲ بهمن با حضوری پرشورتر از سوی مردم علوی تبار، دوستدار روحانیت، عاشق ولایت و […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم وداع با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران امشب پس از برگزاری خلق حضور مردم مازندران در حماسه ۲۲ بهمن با حضوری پرشورتر از سوی مردم علوی تبار، دوستدار روحانیت، عاشق ولایت و نماینده فقید ولی فقیه در مازندران در مصلای جمعه ساری برگزار شد.

حضور پرشور و حماسی مردم شهیدپرور، نمازگزاران، سلسله جلیله روحانیت، مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده شهدا و ایثارگران در مراسم شب وداع با نماینده فقید ولی فقیه در مازندران و امام جمعه فقید ساری، نشانه دلدادگی آنان به شخصیت آیت الله طبرسی و جایگاه ویژه روحانیت بوده است.

شخصیت آیت الله طبرسی امام جمعه فقید ساری که بیش از ۴۰ سال در سنگر نماز جمعه، احکام عبادی و سیاسی را برای مردم مرکز استان ترویج کرده، ایجاب کرده تا حضور پرشور مردم و شخصیت‌ها در مراسم وداع با ایشان دوچندان باشد.

مراسم ارتحال آیت‌الله طبرسی در قم برگزار شدمراسم تشییع پیکر آیت‌الله طبرسی در قم برگزار شدسردار باقری در گذشت آیت‌الله طبرسی را تسلیت گفت

مراسم تشییع پیکر آیت الله طبرسی روز گذشته با حضور علما و شخصیت‌های حوروزی و مردم قم در این شهر مقدس برگزار و  مرجع تقلید جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی نماز میت اقامه کردند.

حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، استاد حوزه و مدیر حوزه‌های علمیه مازندران در سخنانی پس از قرائت زیارت عاشورا و حدیث کسا، در مراسم وداع این روحانی عالی مقام با تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله طبرسی، اظهار داشت: ایشان عالمی مردم‌دار، متقی و خدمتگزار بوده و حضور در مراسم بزرگداشت وی با اجتماع پرشور مردم مازندران ستودنی است.

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

وی افزود: این مصیبت بزرگ را خدمت مردم علوی تبار و ولایتمدار مازندران تسلیت گفته و نقش علمای دین و شخصیت‌های بزرگی چون آیت الله طبرسی همواره در دلهای مردم منطقه ساری و جاری است.

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران با اشاره به اینکه علما نقش اساسی در ترویج ارزش‌هایی دینی داشته و همواره برای مردمان دیار خود میراث ماندگاری برجای گذاشتند، تصریح کرد: علمای بزرگ در تاریخ زنده هستند و همواره یاد و نام آنان ماندگار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه از برکات و نعمات آیت الله طبرسی بهره‌مند شدند و مدارس علمیه استان مرهون تلاش ایشان بوده است، افزود: بسیاری از طلاب و علمای امروز استان از شاگردان این روحانی عالیقدر بوده است.

طاهری با اشاره به اینکه آیت الله طبرسی همواره از تریبون‌های نماز جمعه در بخش‌های کشاورزی، اقتصادی و حمایت‌های از اقشار آسیب پذیر جامعه استفاده کرده است، افزود: خدمات علمی و فرهنگی آیت الله طبرسی سالیان سال برای ملت خواهد ماند و احترام فوق العاده ای برای علمای استان و کشور داشته است.

پیکر مطهر آیت الله نورالله طبرسی، نماینده فقید ولی فقیه در مازندران و امام جمعه فقید ساری ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه از میدان شهید قاسمی ساری تا گلزار شهدای ملامجدالدین تشییع و پیکر ایشان در گلزار شهدای ساری به خاک سپرده خواهد شد.