حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ولایت‌مداری ملت ایران را اثبات کرد‌
حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ولایت‌مداری ملت ایران را اثبات کرد‌
حجت الاسلام و المسلیمن محمد رضا آشتیانی حضور پرشور نسل جوان در مراسم 22 بهمن را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز حضور جوانان در مراسم راهپیمایی بسیار پرشورتر از همیشه بود که نشان دادند همواره در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارند.

به گزارش نسیم قم، حجت الاسلام و المسلیمن محمد رضا آشتیانی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، اظهار داشت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی امروز مثال زدنی و بی نظیر بود.

وی با بیان اینکه حضور جمعیت میلیونی در مراسم راهپیمایی امروز برای عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی موثر است، افزود: ساعت ۱۰/۱۵ وارد میدان آستانه شدم و پس از ۲ ساعت به چهار راه شهدا رسیدم، تاکنون جمعیت به این فشردگی و با نشاط را کمتر مشاهده کرده بودم.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: جمعیت مردم قم در مراسم راهپیمایی بسیار پرشور و بانشاط بود و شعارهایی که سرداده شد بسیار کوبنده بود و قطعا حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی برای امنیت و عزت و حمایت از ولایت بسیار اهمیت دارد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: هوای شهر قم امروز بسیار سرد است ولی مردم همیشه در صحنه این شهر حضور بسیار پرشوری در مراسم داشتند و برخی به صورت خانوادگی شرکت کردند که نشان دهنده احساس وظیفه آنهاست.

آشتیانی حضور پرشور نسل جوان در مراسم ۲۲ بهمن را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: امروز حضور جوانان در مراسم راهپیمایی بسیار پرشورتر از همیشه بود که نشان دادند همواره در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می دارند.