حضور منسجم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان‌گر بلوغ اجتماعی و سیاسی آنان است
حضور منسجم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان‌گر بلوغ اجتماعی و سیاسی آنان است

حجت‌الاسلام محمد رضا آخوندزاده در گفتگو با ایسنا، با گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: مردم ایران بعد از ۴۱ سال از تحقق انقلاب اسلامی به این بلوغ اجتماعی رسیدند که اتفاقاتی که در جامعه می افتد بازخورد فراملی و تاثیر مستقیم بر امنیت ما […]

حجت‌الاسلام محمد رضا آخوندزاده در گفتگو با ایسنا، با گرامیداشت ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: مردم ایران بعد از ۴۱ سال از تحقق انقلاب اسلامی به این بلوغ اجتماعی رسیدند که اتفاقاتی که در جامعه می افتد بازخورد فراملی و تاثیر مستقیم بر امنیت ما دارد.
معاون استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های قم افزود: حضور منسجم مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان‌گر بلوغ اجتماعی و سیاسی آنان است.
وی تصریح کرد: هر چه بیشتر در جهت تبعیت از ولی امر و ولایت حرکت کنیم،دشمن این پیام را دریافت می‌کند و اینکه هنوز مردم پشتوانه‌ای برای انقلاب و نظام هستند، موجب می شود فکر آمدن به سمت ایران و حمله به کشور و فکر جنگ با ما را از سرشان بیرون کنند.
حجت‌الاسلام آخوندزاده بیان کرد: رهبری در جمع افسران نیروی هوایی فرمودند ما ناچار هستیم قوی شویم، برای اینکه جنگی نشود این خیلی پیام مهمی دارد، یعنی اگر محکم باشیم، دشمن می‌هراسد، مولفه رسیدن به قدرت نیز وحدت است که اگر وحدت و انسجام وجود داشته باشد، بسیاری از امور را پیش می‌بریم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مصادیق مهم نشان دادن وحدت مسلمانان به ویژه ایرانیان، حضور در تجمعات ملی و حماسی است، تاکید ولی امر مسلمین این است که انسجام و وحدت، به نفع ملت است و وقتی به میدان می‌آیند اقتدار خود را نشان می‌دهند و این اقتدار مانع از جنگ‌طلبی دشمن و برهم زدن امنیت می‌شود.
معاون استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های قم با اشاره به رشادت‌های شهید سلیمانی نیز عنوان کرد: ما هیچ کدام خبر نداریم سردار شهید سلیمانی چه کاری برای این کشور کرد و فقط می‌دانیم امنیت آورد و از جزییات آن مطلع نیستیم.
وی اظهار کرد: تبعیت محض این سردار رشید از رهبری، او را به اوج رساند به گونه‌ای که همه دنیا قدردان او بودند، چون حرکت‌هایش در مسیر ولایت بود و به تکلیف فکر می‌کرد نه به نتیجه آن؛ نتیجه با خداست و امدادهای الهی هم کمک می‌کند.
حجت‌الاسلام آخوندزاده خاطرنشان کرد:باید از این شهید درس بگیریم که به تکلیف عمل کرد،ولایت‌مداری انسان را به جایی می رساند که غیر از مزد شهادت چیزی برای او وجود ندارد.
وی با قدردانی از حضور مردم در صحنه بیان کرد: این حضور، نشانه عظمت ایران اسلامی است و چنین شکوه و عظمتی در تاریخ، سابقه ندارد.
معاون استانی نهاد رهبری در دانشگاه‌های قم گفت: امروز در مسیر راهپیمایی، نمایشگاه دانشگاهیان برپاست که شامل محتواهای مهمی پیرامون سواد رسانه‌ای و استکبارستیزی و انتخابات و شخصیت شهید سردار سلیمانی است.
وی با تقدیر از تلاش جهاد دانشگاهی قم در جهت همراهی و مشارکت در برپایی نمایشگاه عنوان کرد: این تلاش فرهنگی، رویکردی مهم در معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام