حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،سرمایه‌ای ارزشمند درصیانت از اقتدار نظام است
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن،سرمایه‌ای ارزشمند درصیانت از اقتدار نظام است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم اظهار داشت: حضور جوانان به عنوان سرمایه‌های با ارزش در صحنه‌های سیاسی و حماسی، فرصتی مهم و بالنده برای حفظ دستاورهای انقلاب اسلامی هستند، به ویژه اینکه جوانگرایی و ایجاد فرصت‌های مهم برای جوانان از جمله دستاوردهای مهم انقلاب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم ، بیژن سلیمانی‌پور در گفتگو با ایسنا با گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد: امسال نیز در ۲۲ بهمن، حماسه‌ای عظیم و باشکوه رقم می‌خورد و ملت ایران، پرشورتر از سالهای گذشته به صحنه می‌آیند.
وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با حضور منسجم و وحدت‌آفرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه‌ای را رقم می‌زنند که مانع از تحقق خیال خام دشمن در رسیدن به اهداف شوم‌شان می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم بیان کرد: دشمنان و به ویژه آمریکا تلاش می‌کنند بین ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کنند، اما به دلیل وجود مردمی بصیر و آگاه، در این توطئه‌ها موفقیتی به دست نمی‌آورند.
وی گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سرمایه اجتماعی ارزشمندی در صیانت از اقتدار نظام و امنیت ایران در منطقه است.
سلیمانی‌پور خاطرنشان کرد: به برکت خون شهیدان و رهبری‌ حکیمانه و مقتدرانه و به پشتوانه ملت همیشه در صحنه ایران، نظام جمهوری اسلامی بیش از هر دوره دیگری در اوج عظمت و اقتدار قرار دارد.
وی در ادامه افزود: حضور جوانان به عنوان سرمایه‌های با ارزش در صحنه‌های سیاسی و حماسی، فرصتی مهم و بالنده برای حفظ دستاورهای انقلاب اسلامی هستند، به ویژه اینکه جوانگرایی و ایجاد فرصت‌های مهم برای جوانان از جمله دستاوردهای مهم انقلاب است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم اظهار کرد: هنر انقلاب این بود که جوانان را به میدان آورد و از آن‌ها انسان‌های شایسته، فداکار و انقلابی ساخت و امروز نیز بسیاری از جوانان متعهد و نخبه و کارآمد، میدان‌دار عرصه‌های اجتماعی، علمی، سیاسی و اقتصادی هستند.
وی گفت: نگرش و دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی، میدان‌داری جوانان بود و رهبر انقلاب نیز همواره بر حضور جوانان در صحنه تاکید دارند؛ هنر واقعی انقلاب، جذب جوانان با دیدگاهها و نگرش‌های مختلف بود و توانست از آن‌ها، ظرفیت‌های ارزشمندی در حفظ وحدت و انسجام به وجود بیاورد.