هادی خورسند در گفتگو با ایسنا گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن روز همبستگی ملت ایران در مقابل ستمکاران عالم و روز فریاد همدلی و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب است. وی افزود: جهاددانشگاهی که برخاسته از متن فرهنگ انقلابی است نمونه‌ای کامل از برونداد تفکر انقلابی است که در این سالها همیشه در خط اول […]

هادی خورسند در گفتگو با ایسنا گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن روز همبستگی ملت ایران در مقابل ستمکاران عالم و روز فریاد همدلی و بیعت مجدد با رهبری معظم انقلاب است.

وی افزود: جهاددانشگاهی که برخاسته از متن فرهنگ انقلابی است نمونه‌ای کامل از برونداد تفکر انقلابی است که در این سالها همیشه در خط اول صیانت از آرمان انقلاب و انقلاب‌گران حقیقی که مردم بصیر و آگاه ایران زمین بوده است.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی استان قم در سالهای گذشته همیشه با توجه به وظایف خود در برهه‌های حساس با روحیه جهادی و انقلابی در خدمت مردم نجیب و شریف ایران و شهر عش آل محمد(ص) بوده است و در این رابطه مراکز مختلف وابسته به این نهادانقلابی نیز در هر زمانی که نیازی به حضور بوده، فعال بوده‌اند.

وی افزود: مرکز خدمات مشاوره و روانشناسی جهاددانشگاهی استان قم نیز در ایام‌الله دهه فجر امسال با حضور کارشناسان متخصص خود با ایجاد یک غرفه اقدام به ارایه خدمات تخصصی مشاوره در بخش‌های مختلف از جمله ازدواج، کودک و مباحث مرتبط به تحصیل و… می‌کند.

وی گفت: این غرفه فردا ۲۲ بهمن ماه در مسیر راهپیمایی دشمن شکن ملت انقلابی و همیشه در صحنه قم خدمت ودر قالب غرفه جهاددانشگاهی واحد استان قم خدمت رسان مردم غیور این استان مقدس خواهد بود.

انتهای پیام