دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند

حسین دشتی، مسئول ستاد بزرگداشت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در روز ۲۲ بهمن با عنوان «بچه های خیابان انقلاب» در مسیر راهپیمایی غرفه ای را با محورهای موضوعاتی مختلف برپا کرده ایم. ما در سه سال متوالی با این عنوان به برگزاری برنامه های مختلف در […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

حسین دشتی، مسئول ستاد بزرگداشت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در روز ۲۲ بهمن با عنوان «بچه های خیابان انقلاب» در مسیر راهپیمایی غرفه ای را با محورهای موضوعاتی مختلف برپا کرده ایم. ما در سه سال متوالی با این عنوان به برگزاری برنامه های مختلف در مسیر راهپیمایی پرداخته ایم.

دشتی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قم در پل آهنچی قم مستقر هستند که در این میان در غرفه محوریت فعالیت ما کار با کودک است و با زبان کودکان مسائل تربیتی را در قالب مسابقه برایشان بیان می کنیم.

این فعال دانشجویی گفت: در سنی که ساخته ایم به مصاحبه با کودکان می پردازیم و انگیزه آنان از حضور در راهپیمایی را جویا می شویم. در کل محور فعالیت های ما برای روز ۲۲ بهمن رشد عقاید انقلابی کودکان است.