همایش قرآن و مقاومت در قم برگزار می‌شود
همایش قرآن و مقاومت در قم برگزار می‌شود

حجت الاسلام مهدی صفرزاده در گفتگو با ایسنا با اشاره به برگزاری همایش قرآن و مقاومت در قم عنوان کرد: این همایش به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی منطق مقاومت انقلاب اسلامی و همچنین چهلمین روز عروج آسمانی نماد مقاومت، شهید سردار سلیمانی و شهدای همراه برگزار خواهد شد. مدیر عامل موسسه تدبر در […]

حجت الاسلام مهدی صفرزاده در گفتگو با ایسنا با اشاره به برگزاری همایش قرآن و مقاومت در قم عنوان کرد: این همایش به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی منطق مقاومت انقلاب اسلامی و همچنین چهلمین روز عروج آسمانی نماد مقاومت، شهید سردار سلیمانی و شهدای همراه برگزار خواهد شد.
مدیر عامل موسسه تدبر در کلام وحی افزود: در این همایش که روز دوشنبه ۲۱ بهمن ماه ساعت ۱۴ الی ۱۷:۳۰ در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود، موضوع جایگاه مقاومت در قرآن کریم و آموزه‌های دینی و تبیین شخصیت شهید سلیمانی و همچنین نگاه انقلاب اسلامی به مساله مقاومت مورد بررسی قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام صفرزاده بیان کرد: در این همایش آیت‌الله علامه مصباح یزدی و استاد علی صبوحی به سخنرانی و تبیین دیدگاههای خود در خصوص همایش قرآن و مقاومت می‌پردازند.
انتهای پیام