رنجبر: اردو‌های جهادی را در منطقه “الهادی” از سر گرفته‌ایم
رنجبر: اردو‌های جهادی را در منطقه “الهادی” از سر گرفته‌ایم

رنجبر، مسئول جهادی بسیج دانشجویی قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با ترکیب گروه‌های مختلف جهادی دانشگاه‌های مختلف قم به منطقه الهادی سفر به منظور اردوی جهادی سفر کردیم. رنجبر ادامه داد: در این منطقه متاسفانه حضور اندیشه بهائیت، تکفیری و عرب‌های تندرو و نژاد پرست باعث انحراف مردم از واقعیات و […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

رنجبر، مسئول جهادی بسیج دانشجویی قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با ترکیب گروه‌های مختلف جهادی دانشگاه‌های مختلف قم به منطقه الهادی سفر به منظور اردوی جهادی سفر کردیم.

رنجبر ادامه داد: در این منطقه متاسفانه حضور اندیشه بهائیت، تکفیری و عرب‌های تندرو و نژاد پرست باعث انحراف مردم از واقعیات و دوری از اصالت فردی شان شده است. در سفری که به این منطقه داشتیم بیشتر تلاش خودمان را روی تقویت معنویات افراد خرج و کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف عقیدتی را خصوصا برای کودکان برگزار کردیم.

مسئول جهادی بسیج دانشجویی قم افزود: به علت عدم وجود شرایط مناسب برای اسکان خواهران، این اردو با معیت برادران انجام شد. چراکه منطقه الهادی به دلیل شرایط گوناگونی که دارد جایگاه گروه جهادی برای بانوان را ندارد هرچند که خواهران اعلام آمادگی کرده بودند.   برای جمعه///اردو‌های جهادی را در منطقه الهادی به دلیل وجود اندیشه بهائیت و تکفیری از سر گرفته ایم
وی گفت: در ایام نوروز در نظر داریم مجدد به این منطقه سفر کنیم. الهادی به دلیل اینکه از لحاظ عقیدتی شرایط بحرانی تری دارد برای فعالیت‌های فرهنگی مناسب‌تر است و می‌توان بیش از هرجای دیگری احیتاج به اردو‌های جهادی از جنس فرهنگی دارد.

رنجبر در خصوص مسئله محوری اردو‌های جهادی گفت: بحث مسئله محوری برای ما اهمیت زیادی دارد. در تلاشیم که مبانی مذهبی و دینی را برای مردم تبیین کنیم و به آگاه سازی دینی بپردازیم. همچنین به هوشیاری کودکان و دوری آن‌ها از عوامل گمراه کننده در تکاپو هستیم.