آغاز نیم فصل دوم‌ لیگ برتر والیبال بانوان
آغاز نیم فصل دوم‌ لیگ برتر والیبال بانوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایسنا، نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال بانوان کشور،امروز (پنجشنبه) با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید  که طی آن تیم‌های ذوب آهن اصفهان، افق قم، اکسون و سایپا برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.  در نخستین دیدار  تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از ایسنا، نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال بانوان کشور،امروز (پنجشنبه) با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید  که طی آن تیم‌های ذوب آهن اصفهان، افق قم، اکسون و سایپا برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

 در نخستین دیدار  تیم‌های پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که ذوبی‌ها سه بر دو به پیروزی رسیدند و ۲۲ امتیازی شدند.

 پیکان ست اول و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۳ به نفع خود تمام کرد اما ست‌های دوم، سوم و پنجم با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۵و ۱۵ بر ۵ با برتری ذوب آهن به پایان رسید.

در ادامه تیم‌های سایپا تهران و باریج اسانس کاشان مقابل هم قرار گرفتند که سایپا با شکست سه بر صفر نماینده کاشان، به هشتمین برد خود دست یافت و با ۲۵ امتیاز همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها باقی ماند. سایپا در ست ست و با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

در  دیدار دیگر نیز تیم افق قم با شکست سه بر صفر ( ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱) توسعه اقتصادی اطلس به دومین برد خود در این لیگ دست یافت. آخرین بازی هفته نخست دور برگشت لیگ هم بین اکسون و ستارگان فارس برگزار شد که در پایان اکسون با حساب سه بر یک به برتری رسید.  فارس تنها در ست اول ۲۵ بر ۲۳پیروز شد اما نتیجه سه ست دیگر  ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و۲۵ بر ۱۵ از آن اکسون بود.

نتایج کامل دیدارهای هفته نخست دور برگشت  لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

پیکان تهران ۲– ۳ ذوب آهن اصفهان

سایپا تهران ۳ – صفر باریج اسانس کاشان

افق قم ۳– صفر توسعه اقتصادی اطلس

ستارگان فارس ۱ – ۳ اکسون تهران

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

انتهای پیام