پنجمین ورزشکار قمی راهی جاکارتا شد
پنجمین ورزشکار قمی راهی جاکارتا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، در حالی که روزهای زیادی به آغاز معتبرترین رویداد ورزش در قاره کهن باقی نمانده است، شاهد افزایش تعداد نمایندگان ورزش استان قم در این مسابقات مهم هستیم. جای که علی اکبر حیدری کشتی گیر فرنکی کار استان قم بعد از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، در حالی که روزهای زیادی به آغاز معتبرترین رویداد ورزش در قاره کهن باقی نمانده است، شاهد افزایش تعداد نمایندگان ورزش استان قم در این مسابقات مهم هستیم.

جای که علی اکبر حیدری کشتی گیر فرنکی کار استان قم بعد از حضور و کسب عنوان نخست در دو مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی خود را به عنوان مدعی شماره یک پوشیدن دوبنده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در وزن ۹۷ کیلوگرم به همگان معرفی کرد.

حیدری جوان که اولین حضور خود در رقابت های آسیایی را تجربه می کند، پنجمین نماینده ورزش استان قم در این رقابت ها محسوب می شود و یکی از ورزشکارانی است که امید کسب مدال توسط وی بسیار پررنگ است و خود او نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد.

پیش از این حضور امیر مهدی زاده در رشته کاراته، حسین گلستانی در والیبال نشسته و محمد محمد نژاد در بسکتبال با ویلچر قطعی بود در بازی های آسیایی و پاراآسیایی قطعی بود، اما در روزهای منتج به پایان هفته گذشته،  رضا ملک پور در رشته پرطرفدار دو و میدانی موفق به کسب مجوز حضور در این رقابت ها شد تا عدد چهار برای نمایندگان ورزش استان قم در کاروان ورزشی کشور به ثبت برسد.