واحدهای تولیدی فعال استان قم حمایت می‌شوند
واحدهای تولیدی فعال استان قم حمایت می‌شوند

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امرزو در مراسم افتتاح پروژه‌های اقتصادی صنعتی استان در شهرک شکوهیه، اظهار داشت: امروز در شرایطی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که دشمن شرایط تحریم‌های ظالمانه را برای کشور رقم‌زده است. […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست امرزو در مراسم افتتاح پروژه‌های اقتصادی صنعتی استان در شهرک شکوهیه، اظهار داشت: امروز در شرایطی چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که دشمن شرایط تحریم‌های ظالمانه را برای کشور رقم‌زده است.

استاندار قم ادامه داد: به برکت فعالیت و جهادی که افسران جنگ اقتصادی درصحنه دارند، توانسته‌ایم ظرفیت اشتغال را در استان حفظ و بر اساس برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری تعدادی از واحدهای تولید را به مدار تولیدی بازگردانیم.

سرمست با اشاره به افتتاح یازده پروژه اقتصادی و صنعتی استان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر گفت: امروز در سراسر کشور علیرغم فشارهای رسانه‌های غربی، شاهد رونق تولید هستیم.

وی با بیان اینکه اکثر این واحدهای تولیدی با حضور جوانانی مبتکر و خلاق ایجاد و رونق می‌گیرد، افزود: یکی دیگر از ویژگی‌های این واحدهای تولیدی دانش‌بنیان بودنشان است.

سرمست با تأکید بر حمایت از واحدهای فعال تولیدی استان ابراز کرد: درست است که باید از تمام واحدهای تولیدی پشتیبانی و حمایت کنیم اما از واحدهای تولید که به طریق اولی آزمون خود را پس داده‌اند باید حمایت بیشتری صورت بگیرد.

استاندار قم با تأکید بر تقویت اقتصاد دانش‌بنیان عنوان کرد: ما نیاز به بازارهایی داریم که بتوانند بازارهای کشورهای همسایه و منطقه را فتح کنند، همچنین نیاز به برگزاری نمایشگاه‌هایی داریم که درآن‌واحدهای تولیدی، با معرفی محصولات خود در جهت رونق تولید استان قدم بردارند.

معاون استاندار قم: تعطیلی واحدهای تولیدی خط قرمز ‌ماست‌قم| واحدهای تولیدی برتر در حوزه استاندارد تجلیل شدندمشکلات واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل بروجرد بررسی شود

وی با اشاره به تأمین مواد اولیه کارخانجات استان اضافه کرد: در استان صنایع قدرتمندی در زمینه‌های اقتصادی و صنعتی داریم، انتظار می‌رود در خصوص تأمین مواد اولیه نیز درخواست صاحبان صنایع به وزارت خانه مربوطه ارجاع داده شود.

سرمست ادامه داد: ما نیاز به تقویت زیرساخت‌های صنعتی به ویژه تأمین برق و اعطای تسهیلات به واحدها در شهرک‌های صنعتی داریم، چراکه موقعیت ویژه استان قم این استان را از سایر استان‌ها متمایز کرده است.

استاندار قم تأکید کرد: استان ازنظر زمین، فضای کسب‌وکار، حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و جذب سرمایه‌گذاری ظرفیت‌های ویژه و خاصی دارد و باید وزارت صمت مشوق‌هایی برای واحدهای تولیدی و کارخانجات در نظر بگیرد.

وی در پایان با بیان اینکه باید مسئولان احساس همزادپنداری و همدلی با تولیدکنندگان داشته باشند، خاطرنشان کرد: وقتی کارخانه‌ای چراغش روشن می‌شود گویی که چراغ خانه ما روشن شده است.