قم- خبرنگار کیهان:معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در استان قم آغاز و  تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.علی نبیان در آیین کلنگ‌زنی این واحدهای مسکونی افزود: در مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در […]

  قم- خبرنگار کیهان:
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات احداث بیش از ۲ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در استان قم آغاز و  تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
علی نبیان در آیین کلنگ‌زنی این واحدهای مسکونی افزود: در مجموع ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در این طرح احداث می‌شود که طی آن ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی هم در قالب بازآفرینی شهری احداث خواهد شد.
وی بیان داشت: در فاز دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی بارگذاری و شناسایی ظرفیت تولید مسکن در استان‌‌های مختلف کشور در دست بررسی است.
معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: نقشه‌‌های طراحی واحدهای مسکن در طرح اقدام ملی توسط سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آماده شده است.
نبیان گفت: همچنین صدور پروانه از مجاری قانونی اخذ شده و برای شروع عملیات عمرانی مانعی احساس نمی‌شود.
نبیان تصریح کرد: از هفته آینده آماده‌سازی زمین برای احداث ۲ هزار واحد مسکونی دیگر در استان قم آغاز و تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواهد شد.
وی عنوان کرد: در مجموع تعهد وزارت راه و شهرسازی در تولید مسکن در استان قم احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی است.