محمود سیجانی در گفتگو با ایسنا با تاکید بر اهمیت توجه به زیرساخت‌های رونق تولید عنوان کرد: یکی از زیرساخت‌های رونق تولید شناسایی عوامل تولید و از مهمترین راه های تحقق آن، شناسایی از طریق برگزاری نمایشگاه‌هاست. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: بر این اساس اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق […]

محمود سیجانی در گفتگو با ایسنا با تاکید بر اهمیت توجه به زیرساخت‌های رونق تولید عنوان کرد: یکی از زیرساخت‌های رونق تولید شناسایی عوامل تولید و از مهمترین راه های تحقق آن، شناسایی از طریق برگزاری نمایشگاه‌هاست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم افزود: بر این اساس اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با هدف قطع حلقه‌های وابستگی بنگاههای تولیدی به قطعات و مواد اولیه وارداتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌الملی قم از ۱۶ تا ۱۸ دی ماه و از ساعت ۱۶ الی ۲۱ برای عموم علاقه‌مندان به مدت سه روز دایر است.

سیجانی بیان کرد: با توجه به اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت توسعه اقتصادی و رفع نیازمندی‌ها توسط تولید کنندگان داخلی و شرکت های دانش‌بنیان اهتمام ویژه‌ای در حمایت از تولیدکنندگان داریم.

وی اظهار کرد: کشور ما امروز بیش از پیش به ابتکار، خلاقیت و دستاوردهای علمی و تخصصی نیازمند است و امیدواریم صنعتگران و پژوهشگران و فعالن عرصه اقتصادی استقبال خوبی از نمایشگاه داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در این نمایشگاه قرار است در جهت تکمیل زنجیره خودکفایی و اشتغال پایدار، اقدامات، دستاوردها و فرصت های ساخت داخل و رونق تولید را در معرض دید و بازدید صنعتگران، سرمایه گذاران، تولید کنندگان، نخبگان و دانشگاهیان قرار دهند.

وی عنوان کرد: همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید در قم، نمایشگاه معدن و صنایع معدنی استان نیز با حضور ۲۵ معدن و صنایع معدنی در جهت معرفی دستاوردهای استان در قم برگزار می‌شود.

سیجانی در مورد نمایشگاه فرصت‌های ساخل داخل و رونق تولید خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با هدف قطع حلقه‌های وابستگی نهادها و بنگاه‌های داخلی به قطعات و لوازم اولیه وارداتی و همچنین تکمیل زنجیره علم، فناوری، تکنولوژی تولید محصول، تجاری سازی به منظور ثروت آفرینی برپا می‌شود.

انتهای پیام