میزخدمت تامین اجتماعی به مناسبت دهه فجر برپا شد
میزخدمت تامین اجتماعی به مناسبت دهه فجر برپا شد

محمد تلخابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به خدمات نوین تامین اجتماعی استان قم گفت: سازمان تامین اجتماعی رسالت مهمی بر دوش دارد که در صفوف اول خدمت گذاری به مردم باید بهترین عملکرد را در جهت ارایه خدمات داشته باشد. وی افزود: در همین راستا سعی شده است که ضمن تکریم کامل […]

محمد تلخابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به خدمات نوین تامین اجتماعی استان قم گفت: سازمان تامین اجتماعی رسالت مهمی بر دوش دارد که در صفوف اول خدمت گذاری به مردم باید بهترین عملکرد را در جهت ارایه خدمات داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا سعی شده است که ضمن تکریم کامل ارباب رجوعان سه گانه این مرکز، سیستم خدمت رسانی این مجموعه به روز و آنلاین سازی شود تا مردم درگیری کمتری در این زمینه داشته باشند.

مدیرروابط عمومی و امور فرهنگی تامین اجتماعی استان قم بیان کرد: در همین راستا میزهای خدمت هر هفته دوشنبه‌ها در یکی از مساجد استان قم برپا می شود ومدیرکل و مدیران این مجموعه از نزدیک پاسخگوی سوالات مردم در بخش های مختلف هستند.

وی گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی شب گذشته میز خدمت اداره کل تامین اجتماعی استان با حضور اصغر دادخواه مدیرکل این دستگاه و مسئولان این نهاد در مسجد شهید مصطفی خمینی(ره) قم برپا شد و مسئولان از نزدیک مشکلات مردم را بررسی کردند.

وی تصریح کرد: این میزها علاوه بردیدارهای مردمی و همچنین شبکه آنلانین پاسخگویی به مشکلات مردم است که به مردم در بخش های مختلف پاسخگویی می کند.

انتهای پیام