قم| بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی به‌کار خود پایان داد
قم| بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی به‌کار خود پایان داد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی شامگاه دوشنبه در سالن قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد. در این مراسم آیت‌الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی(ره)، آیت‌الله رجبی عضو جامعه مدرسین […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی شامگاه دوشنبه در سالن قدس مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله مصباح یزدی رئیس موسسه امام خمینی(ره)، آیت‌الله رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی، سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم، طلاب و روحانیون و برگزیدگان این جشنواره قرآنی حضور داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی رئیس جامعه المصطفی در این مراسم اظهار داشت: انقلاب اسلامی نشان داد که می‌شود با تمام فشارها به قله‌های پیشرفت دست پیدا کرد زیرا امروزه که ۴۱ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد با وجود همه سختی‌ها و فشارها در آن شاهد پیشرفت و شکوفایی علم هستیم و همه آمارها نشان از پیشرفت دارند.

درخشش اردبیلی‌ها در مسابقات کشوری قرآن کریمچرا حلِّ مشکلات اتحادیه‌های قرآنی برای مسئولان مهم نیست؟چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم و عترت استان کرمان افتتاح شد

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی بی‌شک نقطه عطفی در تاریخ دنیای اسلام و به یک معنا در تاریخ بشریت است، انقلاب اسلامی حادثه بزرگی است که آثار آن به‌صورت کامل آشکار نشده است و آرمان بزرگ این انقلاب، تمدن اسلامی است که با عنایت الهی محقق خواهد شد.

در پایان این مراسم از برگزیدگان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی تقدیر شد.