سیاست شهرداری تکیه بر سرمایه‌های مردمی است
سیاست شهرداری تکیه بر سرمایه‌های مردمی است

ابراهیم معتمدی امروز ۱۴ بهمن ماه در نشست رسانه‌ای که به مناسبت افتتاح و بهره برداری از ۱۱۰ پروژه شهرداری قم در ایام دهه فجر در شهرداری قم برگزار شد، عنوان کرد: مجموعه شهرداری استان با محوریت جدید مدیریتی روند رو به رشدی را دنبال می‌کند. وی در ادامه با بیان اینکه سیاست شهرداری تکیه […]

ابراهیم معتمدی امروز ۱۴ بهمن ماه در نشست رسانه‌ای که به مناسبت افتتاح و بهره برداری از ۱۱۰ پروژه شهرداری قم در ایام دهه فجر در شهرداری قم برگزار شد، عنوان کرد: مجموعه شهرداری استان با محوریت جدید مدیریتی روند رو به رشدی را دنبال می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه سیاست شهرداری تکیه بر سرمایه‌های مردمی است، عنوان کرد: اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که قادر به ارائه مدلی از مدیریت شهری هستیم.

وی همچنین با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی حاکم بر کشور، افزود: با انجام پروژه‌های عدیده ای که در طی  پنج سال صورت گرفته، بدهی شهرداری به پیمانکاران به مبلغ کمتر از ۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

معتمدی در خصوص اطلاع رسانی پروژه‌های شهری عنوان کرد: متاسفانه تا کنون شهرداری در این مورد عملکرد ضعیفی داشته است ولی اطلاع رسانی در خصوص انجام پروژه‌های شهری به دلیل انتقال امید به مردم بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه مدیریت کلان شهرها فرصتی برای آزمون و خطا نیست، گفت: در خصوص مدیریت شهری باید مدل‌های باتجربه طراحی شود که ویژگی علمی و استراتژیک داشته باشد.

معتمدی با اشاره به بحث عدالت در توسعه همه جانبه، خاطر نشان کرد: هماهنگی‌های شهرداری با شورای شهر سبب بهبود انجام پروژه های شهری شده است که این امر در ارائه خدمات بر مردم تاثیر دارد.

قائم مقام شهردار در خصوص فعالیت‌های فرهنگی شهرداری عنوان کرد: بودجه بخش فرهنگی به نسبت سالهای قبل دو و نیم برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام