– اخبار استانها – رضا یزدانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اقدامات دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری استان اظهار داشت: اولین محفل از سلسله محافل “نقد روایت”  برگزار می شود. وی افزود: نقد و بررسی آثار مکتوب تاریخ شفاهی انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت با محوریت […]

– اخبار استانها –

رضا یزدانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اقدامات دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری استان اظهار داشت: اولین محفل از سلسله محافل “نقد روایت”  برگزار می شود.

وی افزود: نقد و بررسی آثار مکتوب تاریخ شفاهی انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت با محوریت کتاب “مسافر آگوست” برگزار می شود که زندگینامه  داستانی رزمنده‌ لشکر زینبیون شهید سیدحشمت علی‌شاه است.

مسئول دفتر مطالعات و فرهنگ پایداری حوزه هنری قم با اشاره به محتوای کتاب مسافر آگوست بیان کرد: این کتاب اثر سیده نرگس میرفیضی است که به روایت زندگی رزمنده لشکر زینبیون می پردازد.

جشنواره نقد کتاب با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان دادنقد کتاب «تقاطع انقلاب» در باغ‌موزه قصر برگزار می‌شودتهران| نشست نقد کتاب «دروازه مردگان» برگزار شد

یزدانی عنوان کرد: در مراسم نقد و بررسی کتاب مسافر آگوست، مهدی کفاش به عنوان منتقد شرکت می کند که نویسنده آثاری چون قرار مهنا، وقت معلوم و نامزد جایزه‌ی جلال آل احمد است.

وی خاطرنشان کرد: مراسم نقد و بررسی این کتاب امروز با حضور فعالان فرهنگی استان از ساعت ۱۶ در خیابان چهارمردان انتهای کوچه‌۱۷ دفتر حوزه‌ هنری برگزار می شود.