قم- خبرنگار کیهان: آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم که با حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی این شهر در مصلی قدس برگزار شد، افزود: چرا برخی این‌قدر ذلیل هستند؟ چرا به هشدارها و سخنان رهبر معظم انقلاب توجه نمی‌کنند؟وی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار چند هفته قبل، سردار رشید اسلام را ترور […]

قم- خبرنگار کیهان:

آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه قم که با حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی این شهر در مصلی قدس برگزار شد، افزود: چرا برخی این‌قدر ذلیل هستند؟ چرا به هشدارها و سخنان رهبر معظم انقلاب توجه نمی‌کنند؟
وی تصریح کرد: آمریکای جنایتکار چند هفته قبل، سردار رشید اسلام را ترور کرد آن هم بزدلانه و خبیثانه، چرا شماها به چنین دشمن شیطانی دل بسته‌اید؟ مگر نمی‌بینید آمریکا از روز اول پیروزی انقلاب مدام علیه انقلاب و کشور توطئه و جنایت می‌کند و به دنبال براندازی نظام است و از هیچ خیانتی علیه ملت ما دریغ نکرده است؟
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه‌(س) در ادامه به موضوع انتخابات مجلس یازدهم اشاره کرد و با تاکید بر مهم بودن مشارکت گسترده مردم در این انتخابات، گفت: در انتخاب افراد برای نمایندگی حساسیت به خرج دهید و به کسانی رای دهید که بعدا پشیمان نشوید و خود را ملامت نکنید.
وی افزود: کسانی را انتخاب کنید که عالم و متعهد باشند و دلشان برای اسلام و انقلاب و ایران بسوزد، دارای غیرت دینی باشند و اقدامی علیه استقلال و عزت کشور انجام ندهند.
خطیب جمعه قم حضور حماسی در مراسم ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را بسیار مهم برشمرد و با دعوت مردم برای شرکت  در این راهپیمایی، گفت: لازم است امسال، شعار مرگ بر آمریکا پررنگ‌تر از همیشه سر داده شود تا سران شیطان بزرگ دچار خطای محاسباتی نشوند.
آیت‌الله سعیدی در بخش دیگری از خطبه‌ها «معامله»  قرن را معامله‌ای برای تثبیت امنیت رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل عنوان کرد و اظهار داشت: هیچ قدرتی قادر به شکستن اراده مردم فلسطین نیست و این‌گونه طرح‌ها تنها عمر اسرائیل را می‌کاهد  و موجب اتحاد مسلمانان خواهد شد.
امام جمعه قم در بخش پایانی خطبه‌ها نسبت به رواج برخی بی‌بند‌و‌باری‌ها در قم هشدار داد و بیان داشت: دست‌های خائن در پی ترویج فساد در این شهر هستند. مسئولین امر و نیز مردم باید با امر به معروف ناآگاهان را نصیحت کنند و قاطعانه با مغرضان برخورد کنند.