مراسم بزرگداشت آیت‌الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت آیت‌الله فاضل لنکرانی در قم برگزار شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم دوازدهمین سالگرد مرحوم آیت‌الله محمد فاضل لنکرانی از مراجع فقید در مسجد مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد. در این مراسم نماینده دفتر مقام معظم رهبری در قم، اساتید و فضلای حوزه علمیه، نمایندگان بیوت مراجع، […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم دوازدهمین سالگرد مرحوم آیت‌الله محمد فاضل لنکرانی از مراجع فقید در مسجد مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

در این مراسم نماینده دفتر مقام معظم رهبری در قم، اساتید و فضلای حوزه علمیه، نمایندگان بیوت مراجع، طلاب و روحانیون و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

آئین گرامی‌داشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار شدمراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم علی اکبر عربی در قم برگزار شدمحفل معنوی فعالان جبهه‌ فرهنگی انقلاب اصفهان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد استاد حوزه علمیه در این مراسم با اشاره به تلاش‌ها و مجاهدت‌های بزرگان حوزه از جمله مرحوم آیت‌الله فاضل لنکرانی در آموختن و نشر علم بیان کرد: امروز آثار با برکت فراوانی از علمای حوزه به‌جا مانده که حاصل مجاهدت‌های علمی ایشان است.

آیت‌الله محمد فاضل لنکرانی از مراجع تقلید سال ۱۳۱۰ در قم متولد شد و در ۲۶ خرداد ۱۳۸۶ درگذشت و در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.