آمریکا قادر به شکست شکوه و عظمت ملت ایران نیست
آمریکا قادر به شکست شکوه و عظمت ملت ایران نیست

حجت‌الاسلام عباس اسکندری در همایش رهروان یاس نبوی که در امام زاده جعفر شهید برگزار شد، با ذکر این مطلب که با توجه به مقاومت ملت ایران، استکبار جهانی رو به زوال و نابودی است، گفت: شیعیان ادامه دهنده مکتب اهل بیت(ع) هستند و تا نفس دارند استکبار را رسوا می‌کنند و راه نورانی امیرالمومنین(ع) […]

حجت‌الاسلام عباس اسکندری در همایش رهروان یاس نبوی که در امام زاده جعفر شهید برگزار شد، با ذکر این مطلب که با توجه به مقاومت ملت ایران، استکبار جهانی رو به زوال و نابودی است، گفت: شیعیان ادامه دهنده مکتب اهل بیت(ع) هستند و تا نفس دارند استکبار را رسوا می‌کنند و راه نورانی امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(ع) را ادامه می‌دهند.

مدیرکل اوقاف قم تصریح کرد: ملت ایران چهل سال است عزیزان خود را برای حفظ مکتب تشیع و انقلاب اسلامی فدا کرده است و عاشق ائمه معصومین(ع) هستند.

اسکندری ادامه داد: استکبار جهانی بداند که شیعیان برای نخستین بار در طول تاریخ راه خود را با رهبری ولایت فقیه پیدا کرده و از دست نمی‌دهد، استکبار هر چه به ما فشار بیاورد از این راه بر نمی‌گردیم.

وی گفت: از ملت‌های اسلامی حمایت می‌کنیم و به لطف خدا استکبار جهانی را محو خواهیم کرد و اسرائیل را نابود می‌کنیم و پیروز خواهیم بود.

مدیرکل اوقاف قم تصریح کرد: شجره طیبه یعنی امیرالمومنین(ع) و حضرت فاطمه زهرا(ع) و معصومین(ع)، روزی خواهد آمد که از آمریکا و اسرائیل خبری نخواهد بود و هر جای عالم قدم بگذاریم ندای لااله الا الله، محمد رسول الله و علی ولی الله خواهد بود.

اسکندری خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ گاه نمی‌تواند شکوه و عظمت ملت ایران را از بین ببرد، وحدت، اخوت، برادری و پشت سر رهبری بودن توصیه همیشگی دلسوزان انقلاب است.

انتهای پیام