واگذاری ۷ قطعه زمین برای اجرای پروژه " اقدام ملی" در قم
واگذاری ۷ قطعه زمین برای اجرای پروژه " اقدام ملی" در قم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، داریوش بلدی ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ۲ هزار واحد مسکونی طرح “اقدام ملی” با اشاره به اقدامات انجام‌ شده برای اجرای پروژه ” اقدام ملی” اظهار داشت: در حال حاضر ۷ قطعه زمین به بنیاد […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، داریوش بلدی ظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ۲ هزار واحد مسکونی طرح “اقدام ملی” با اشاره به اقدامات انجام‌ شده برای اجرای پروژه ” اقدام ملی” اظهار داشت: در حال حاضر ۷ قطعه زمین به بنیاد مسکن واگذارشده و نقشه‌های واحدهای مسکونی در حال آماده‌سازی است.

وی از اتمام نقشه ۵۰۰ واحد مسکونی تا امروز خبر داد و افزود: برای ۳۰۰ واحد مسکونی پروانه ساخت صادرشده و بقیه واحدهای مسکونی در حال سپری کردن مراحل اداری بوده و به ترتیب آماده ساخت و اجرای عملیات عمرانی می‌شوند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم درباره پروژه‌ای که کلنگ زنی آن انجام شد توضیحات تکمیلی ارائه داد و تصریح کرد: در این نقطه دو بلوک ۴۸ واحدی طراحی‌شده و سطح اشغال آن ۲۸ درصد و با تراکم ۱۷۰ درصد یعنی ۶ طبقه بر روی پیلوت بنا می‌شود.

‌طرح اقدام ملی مسکن براساس موجودی زمین در داخل شهرها انجام می‌شودوزیر راه: ۲۴۰ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند / مسکن ملی همان مسکن مهر نیست۱۷۰۰ واحد مسکونی در طرح «اقدام ملی مسکن» برای لرستانی‌ها ساخته می‌شود

وی کیفیت طراحی و ساخت این واحدهای مسکونی را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: طراحی و کیفیت ساخت این واحدهای مسکونی از پروژه‌های قبل از استاندارد بالاتری برخوردار بوده و با نظارت کامل ساخته می‌شود.

بلدی ادامه داد: یکی از زمین‌هایی که به بنیاد مسکن واگذارشده است استعداد احداث ۱۲۰۰ واحد مسکونی را داشته که از امروز مراحل آماده‌سازی آن آغازشده و این پروژه‌ها به ترتیب و پشت سر هم وارد پروسه اداری خواهد شد و زمان پیش‌بینی‌شده برای انجام پروژه را دو سال و تا پایان ۱۴۰۰ است.

وی نیز با تأکید بر همکاری همه ارگان‌ها برای انجام به‌موقع این پروژه گفت: این پروژه نیازمند همکاری همه ارگان‌های دولتی داشته و باید برای اتمام آن جلسات مشترک به‌صورت مستمر برگزار شود.