سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی بن ابیطالب(ع) در قم آغاز شد + فیلم
سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی بن ابیطالب(ع) در قم آغاز شد + فیلم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با پیام آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران آغاز شد. این دوره از مسابقات با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در حالی در […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با پیام آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در مجتمع یاوران مهدی مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

این دوره از مسابقات با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در حالی در قم برگزار می‌شود که به گفته مسئولان برگزاری این مسابقات با توجه به سطح شرکت‌کنندگان،‌ رقابتی بین نفرات برتر مسابقات اوقاف و این مسابقات محسوب می‌شود.

سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین بنیادی نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جمعی از طلاب،‌ قاریان،‌ حافظان و محققان سراسر کشور در قم آ‌غاز به کار کرد و ۱۳ بهمن ماه به با تقدیر از نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم