آغاز اجلاسیه مدیران و مدرسان گروه‌های تبلیغی در قم
آغاز اجلاسیه مدیران و مدرسان گروه‌های تبلیغی در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی قم اعلام کرد؛اجلاسیه مدیران و مدرسان گروه‌های تبلیغی با هدف تبیین گفتمان مشترک تبلیغی در موسم‌های ایام فاطمیه و دهه فجر و انتخابات در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی در قم آغاز شد.  در این اجلاسیه […]

آغاز اجلاسیه مدیران و مدرسان گروه‌های تبلیغی در قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی قم اعلام کرد؛اجلاسیه مدیران و مدرسان گروه‌های تبلیغی با هدف تبیین گفتمان مشترک تبلیغی در موسم‌های ایام فاطمیه و دهه فجر و انتخابات در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی در قم آغاز شد.

 در این اجلاسیه که با حضور تعداد زیادی از مبلغین در حال برگزاری است، حجج الاسلام و المسلمین بهادری، دبیر اجلاسیه، شعبان زاده، دبیر تشکل گروه‌های تبلیغی کشور، فلاح شیروانی، عضو هیأت امنای حوزه علمیه اسلامی دانشگاهیان سخنرانی خواهند کرد.

از دیگر برنامه ها، معرفی و ارائه درسنامه دانش آموزی، پخش کلیپ مقام معظم رهبری، معرفی و ارائه درسنامه متناسب با منبر، پخش کلیپ مقاومت و… است.