وحدت ملی، رمز مهم در پیروزی بر توطئه‌های دشمن است
وحدت ملی، رمز مهم در پیروزی بر توطئه‌های دشمن است

بهرام سرمست امروز در جلسه شورای اداری قم در سالن کرامت که با حضور مدیران و مسئولان برگزار شد عنوان کرد: نباید از مناسبت‌های ملی، استفاده ابزاری و بهره‌داری سیاسی و جریانی داشته باشیم، چرا که ظلم و جفا در حق مردم است و به وحدت ملی، خدشه وارد می‌کند. استاندار قم با تاکید بر […]

بهرام سرمست امروز در جلسه شورای اداری قم در سالن کرامت که با حضور مدیران و مسئولان برگزار شد عنوان کرد: نباید از مناسبت‌های ملی، استفاده ابزاری و بهره‌داری سیاسی و جریانی داشته باشیم، چرا که ظلم و جفا در حق مردم است و به وحدت ملی، خدشه وارد می‌کند.

استاندار قم با تاکید بر حفظ وحدت ملی در انتخابات افزود: اگر تریبونی در دست داریم باید در این شرایط برای تحکیم وحدت ملی استفاده کنیم؛ وحدت ملی، رمزی مهم در پیروزی بر توطئه‌های دشمن است، از این رو در انتخابات و مناسبت‌های پیش رو باید به حفظ وحدت ملی، توجه داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تقویت پیوند میان مردم و نظام و ایجاد همدلی و وحدت ملی باید مورد تاکید مسئولان باشد، ما در اوج تحریم‌های دشمن هستیم و در کشورهای همسایه نیز ناامنی‌هایی دیده می‌شود و در این شرایط باید از سرمایه اجتماعی مردم برای مواجهه با اهداف و توطئه‌های دشمنان استفاده کرد.

سرمست بیان کرد: مردم ایران در بسیاری از صحنه‌ها، جلوتر از مسئولان حرکت می‌کنند و سرمایه واقعی کشور، همین مردم هستند و در این میان هر فکر و تصوری که بخواهد موجب حضور کمرنگ مردم در انتخابات شود، با اهداف و آرمانهای متعالی نظام جمهوری اسلامی همخوانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: پایداری نظام اسلامی به واسطه مردمی بودن و ایمان، اعتقاد و اخلاص ملت ایران است و در کنار دستاوردهای مهم نیروهای مسلح، سرمایه عظیم ملی، این اقتدار نظام را رقم زده است، از این رو باید در هر عرصه‌ای از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم.

استاندار قم گفت: شهید سلیمانی به دلیل اخلاص و ایمان و عدم وابستگی به ثروت و قدرت، در نزد ملت ایران به محبوبیت فراوانی رسید و در موقع شهادت نیز اقتدار ملی و وحدت ایجاد کرد و این وحدت باید به خوبی حفظ شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری یک انتخابات سالم بیان کرد: برخورد با تخلفات و اقدامات پیشگیرانه در انجام تخلفات توسط نامزدها مورد تاکید است.

سرمست، خدمت به مردم را رسالتی مهم در بین مسئولان برشمرد و عنوان کرد: برنامه‌های دولت برخاسته از سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است و باید نسبت به اجرای این برنامه‌ها و خدمت به مردم تلاش کرد.

وی اظهار کرد: قم مهد علم و فقاهت است و بزرگان این نظام برخاسته از مکتب قم‌اند و قم دارای جایگاه ویژه ای در نزد رهبر معظم انقلاب است؛ معظم‌له در دیدار مردم قم، رهنمودهای با ارزشی داشتند که باید مورد توجه و اهتمام قرار گیرد.

استاندار قم در ادامه گفت: برنامه‌محوری و تحقق برنامه‌ها و اهداف و توجه به اسناد بالادستی باید مورد توجه دستگاههای اجرایی باشد، همچنین باید در سال آینده، برخی از طرح‌های نیمه کاره تعیین تکلیف شود و مدیران نیز در پاسخگوئی به مردم اهتمام بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: ۷۵ درصد از مصوبات در حوزه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید در استان قم تحقق یافته است و باید مسیری را پیمود که تمامی این طرح‌ها به سرانجام برسد.