سوگواره شعر فاطمی «محبوبه خدا» در تهران و قم برگزار می‌شود
سوگواره شعر فاطمی «محبوبه خدا» در تهران و قم برگزار می‌شود

محمد غفاری، دبیر اجرایی سوگواره شعر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: سوگواره شعر فاطمی «محبوبه خدا» این‌بار به صورت ویژه در دو محفل قم و تهران برگزار می‌شود. غفاری گفت: یازدهمین سوگواره شعر فاطمی قم با شعرخوانی ولی‌الله کلامی، جواد محمدزمانی، حسین رستمی، وحید قاسمی، میثم داوودی و سید […]

محمد غفاری، دبیر اجرایی سوگواره شعر فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: سوگواره شعر فاطمی «محبوبه خدا» این‌بار به صورت ویژه در دو محفل قم و تهران برگزار می‌شود.

غفاری گفت: یازدهمین سوگواره شعر فاطمی قم با شعرخوانی ولی‌الله کلامی، جواد محمدزمانی، حسین رستمی، وحید قاسمی، میثم داوودی و سید حمیدرضا برقعی و با اجرای رسالت بوذری برگزار خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

دبیر اجرایی این سوگواره تصریح کرد: حامد شاکرنژاد از قاریان بین‌المللی آغازگر این برنامه است و پایان‌بخش آن مرثیه‌خوانی محمدحسین پویا‌نفر خواهد بود. همچنین حجت‌الاسلام محمدجواد فاضل لنکرانی در سخنانی به بیان فضایل و مناقت حضرت زهرا سلام الله علیها خواهد پرداخت.

وی در پایان با اشاره به برگزاری برنامه در شهر قم به برنامه دوم در تهران هم اشاره کرد و بیان داشت: برنامه اول پنجشنبه سوم بهمن، از ساعت ۱۸ در مرکز فقهی ائمه اطهار واقع در میدان معلم شهر مقدس قم برگزار خواهد شد. اما دومین محفل از این سوگواره ادبی عصر دوشنبه در تهران خواهد بود. در این مراسم که در تالار وحدت برگزار خواهد شد، استاد سیدعلی موسوی گرمارودی، سعید بیابانکی، محمود حبیبی کسبی، جواد محمدزمانی، سیدمحمدجواد شرافت، عباس شاهزیدی، محمدجواد الهی‌پور، محمد مهدی خانمحمدی و سیدحمید رضا برقعی به شعرخوانی خواهند پرداخت. اجرای برنامه با نجم‌الدین شریعتی است و پایان‌بخش آن مرثیه خوانی عبدالرضا هلالی و محمدحسن پویا‌نفر است.