اصفهان| بی‌غم: می‌دانستیم حریف انتحاری بازی می‌کند؛ امیدوارم قهرمان شویم
اصفهان| بی‌غم: می‌دانستیم حریف انتحاری بازی می‌کند؛ امیدوارم قهرمان شویم

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمید بی‌غم پس از پیروزی تیمش در دیدار دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر برابر سوهان محمدسیما قم و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوب و تماشاگرپسندی بود و هوادارانی […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حمید بی‌غم پس از پیروزی تیمش در دیدار دوم مرحله پلی‌آف لیگ برتر برابر سوهان محمدسیما قم و صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوب و تماشاگرپسندی بود و هوادارانی که به سالن آمده بودند هم فوتسال دیدند و هم گل و مهم‌تر اینکه توانستیم به پیروزی برسیم.

وی افزود: می‌دانستیم که تیم سوهان قم چیزی برای از دست دادن ندارد و انتحاری بازی می‌کند. موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم و روی ۲ اتفاق گل خوردیم. بازی زیبایی بود و در نهایت موفق شدیم به پیروزی برسیم و به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند درباره عملکرد شاگردانش در نیمه نخست و اینکه نتیجه این نیمه آن‌طور که باید و شاید رقم نخورد، گفت: در نیمه نخست فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم و روی ۲ ضدحمله و ضربه ایستگاهی گل خوردیم. این مهم است که وقتی در زمین خود عقب می‌افتید بازیکنان بدون حاشیه تلاش می‌کنند و می‌توانید بازی را ببرید و این ارزشمند است. از بازیکنانم ممنونم و امیدوارم با کمک یکدیگر این راه را ادامه دهیم و قهرمان لیگ برتر شویم.

اصفهان| پیروزی سخت گیتی‌پسند در پلی‌آف لیگ برتر فوتسال؛ صعود شاگردان بی‌غم به نیمه‌نهاییبازی برگشت پلی‌آف لیگ برتر فوتسال| تیر آخر محمد سیمای قم برای صعود/ خداحافظی یا شگفتی؟اصفهان| مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال؛ گیتی‌پسند یک قدم تا نیمه‌نهایی

وی درباره حواشی دقایق پایانی مسابقه و اعتراض تیم حریف به داوری بیان کرد: فکر نمی‌کنم مشکل داوری خاصی وجود داشته باشد. به کادرفنی تیم محمدسیما احترام می‌گذارم ولی درباره داوری کارشناس داوری باید صحبت کند.

بی‌غم با اشاره به رویارویی تیمش با برنده دیدار تیم‌های فرش‌آرا مشهد و سن‌ایچ ساوه تصریح کرد: با هر تیمی روبه‌رو شویم تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کرده و بهترین نماینده برای استان اصفهان باشیم.

وی درباره ۴ بازیکنی که امروز در ترکیب گیتی‌پسند حضور نداشتند، گفت: این بازیکنان مصدوم نبودند بلکه ما با توجه به شرایط هر بازی نفرات خود را انتخاب می‌کنیم.