کاهش اهدای خون در قم
کاهش اهدای خون در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم با اشاره به کاهش ۶ و سه دهم درصدی مراجعه کنندگان اهدای خون طی ۹ ماهه امسال گفت: طی این مدت ۳۶ هزار و ۸۶۴ نفر برای اهدای خون مراجعه کرده‌اند […]

پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علیرضا کبیری معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم با اشاره به کاهش ۶ و سه دهم درصدی مراجعه کنندگان اهدای خون طی ۹ ماهه امسال گفت: طی این مدت ۳۶ هزار و ۸۶۴ نفر برای اهدای خون مراجعه کرده‌اند در حالی که در مدت مشابه سال قبل تعداد مراجعه کنندگان ۳۹ هزار و ۳۴۵ نفر بوده است.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم با اشاره به کاهش یک و سه دهم درصدی اهداکنندگان مستمر طی ۹ ماهه امسال افزود: تعداد اهداکنندگان مستمر در این مدت ۱۸ هزار و ۷۰۹ نفر بوده در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۱۹ هزار و ۳۸۰ نفر بوده است.

کبیری بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۰ هزار و ۴۳۷ نفر موفق به اهدای خون شده‌اند در حالی که طی سال گذشته ۳۰ هزار و ۹۰۶ نفر موفق به اهدای خون خود شده بودند که کاهش یک و نیم درصدی را نشان می‌دهد.

او با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۰ هزار و ۳۵۸ واحد خون به بیمارستان‌ها ارسال شده است، تصریح کرد: همچنین ۹ هزار و ۲۹۰ واحد خون به شبکه خون رسانی ارسال شده است.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم گفت: تعداد اهداکنندگان خانم طی ۹ ماهه نخست امسال هزار و ۱۴۸ نفر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲ دهم درصدی داشته است.