اصفهان| بی‌غم: هنوز یک نیمه از بازی با سوهان قم باقی مانده؛ اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمانیم
اصفهان| بی‌غم: هنوز یک نیمه از بازی با سوهان قم باقی مانده؛ اتفاق خاصی رخ ندهد قهرمانیم

– اخبار استانها – حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در آستانه بازی برگشت تیمش مقابل سوهان محمدسیما قم در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: تیم ما با توجه به نتیجه بازی رفت، از نظر روحی-روانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. بازیکنان بزرگی داریم که می‌دانند کار تمام شده […]

– اخبار استانها –

حمید بی‌غم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، در آستانه بازی برگشت تیمش مقابل سوهان محمدسیما قم در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، اظهار داشت: تیم ما با توجه به نتیجه بازی رفت، از نظر روحی-روانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. بازیکنان بزرگی داریم که می‌دانند کار تمام شده نیست و در اصطلاح نیمه دوم بازی، هنوز باقی مانده و امیدوارم با تلاش زیاد و زحمتی که بازیکنان می‌کشند، بتوانیم نیمه دوم بازی را هم ببریم و به جمع ۴ تیم صعود کنیم.

وی با تمجید از سبک و شیوه بازی تیم فوتسال سوهان محمدسیما قم، خاطرنشان کرد: سوهان قم تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و به دنبال حواشی و ضدفوتبال نیست. در فوتسال ایران کمتر تیمی مثل سوهان قم پیدا می‌شود که دنبال حواشی و استفاده از فشار تماشاگر نباشد و فقط فوتسال بازی کند. سوهان قم از ابتدای فصل نیز چنین حالتی داشت و به قول معروف، فوتسالی بودند. تیم ما نیز از لحاظ روحی‌-روانی حوب است و امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: امیدوارم فردا روز خوب ما باشد و توپ‌هایمان گل شود و تیم پیروز بازی باشیم. همان‌طور که گفتم تیم سوهان قم تیم قابل احترام و فوتسالی است.

محرومیت ۴ ساله ستاره ملی‌پوش فوتسال قم‌مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال|باخت سنگین محمد سیمای قم برابر گیتی پسندپلی‌آف لیگ برتر فوتسال| پیروزی ستارگان و سن‌ایچ در بازی نخست

وی درباره سطح داوری مرحله پلی‌آف رقابت‌ها گفت: در بازی رفت داوری مشکل خاصی نداشت، بلاخره فوتسال است و درگیری فیزیکی بین بازیکنان ۲ تیم بالا بوده و تفاوت سلیقه نیز همیشه وجود دارد. نمی‌شود گفت که تیم‌ها به هیچ‌کدام از سوت‌های داور اعتراض ندارند اما سطح داوری خوب بود. با این حال در چند صحنه به نظرم داور کارت زرد بی‌مورد به بازیکنان داد. سطح توقع‌مان از داوران این است که با توجه به حساسیت بالای مرحله پلی‌آف و اینکه کارت‌ها در این مرحله بخشیده نمی‌شود، حتی‌الامکان کارت‌های بی‌دلیل داده نشود و تیم‌ها با تمام توان در بازی‌ها حاضر باشند. نه فقط تیم ما، بلکه همه‌ی تیم‌های حاضر در این مرحله یک‌ سال است که زحمت کشیده‌ و هزینه کرده‌اند، و نباید متضرر شوند.

بی‌غم ادامه داد: برای مثال در بازی رفت، داور توپی را سوت زد که در ریباند، به تیر دروازه برخورد کرده و در برگشت به دست بازیکن ما که تکل زده بود، برخورد کرد و داور این توپ را هم پنالتی گرفت و هم کارت زرد داد. اما با تمام این تفاسیر داوری بازی رفت خوب بود و امیدورام داوران بازی فردا و همچنین مراحل بعد، حساسیت بازی‌ها را درک کنند و به بازیکنان کارت بیهوده ندهند.

وی درباره شانس قهرمانی گیتی‌پسند در ادامه رقابت‌ها، گفت: ما از ابتدای فصل تیم‌مان را برای قهرمانی بستیم. بازیکنانی که جذب کردیم، همه بازیکنان بزرگی هستند و همه از ابتدای فصل برای قهرمانی می‌جنگند. فکر می‌کنم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، امسال قهرمان می‌شویم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص سایر رقبای تیمش بر سر کسب عنوان قهرمانی، خاطرنشان کرد: به غیر از تیم ما، هر ۷ تیم دیگری که به مرحله پلی‌آف رسیده‌اند، شانس قهرمانی دارند. همه‌ی تیم‌های این مرحله، تیم‌های خوب و قابل احترامی هستند و هر ۷ تیم شرایط رسیدن به فینال و قهرمانی را دارند.