سرویس‌های دربستی اتوبوس در قم سامان پیدا کند
سرویس‌های دربستی اتوبوس در قم سامان پیدا کند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم بر لزوم اجرای برنامه مدون بین دستگاهی در خصوص نظم دهی و ایجاد قانونمندی در سرویس‌های دربستی استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، علی نیک امروز در جلسه با سرهنگ شاکری، رئیس پلیس راه استان قم با تقدیر از نگاه ویژه فرمانده پلیس راه استان اظهار کرد: سازمان اتوبوسرانی همواره آماده هرگونه کمک و خدمت به تمام عوامل خدمت‌ رسان در نهادهای انتظامی است.

وی بر لزوم اجرای برنامه مدون بین دستگاهی در خصوص نظم دهی و ایجاد قانونمندی در سرویس‌های دربستی استان تاکید کرد و افزود: این مهم لازم است تا این خدمت نیز به شهروندان به بهترین شکل صورت پذیرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: کنترل مستقیم تمام خطوط ناوگان اتوبوس رانی کلان‌شهر قم توسط واحد بازرسی و نظارت به صورت آنلاین و برخط از دیگر اقداماتی است که در مسیر بهبود وضعیت خدمات اتوبوسرانی در قم صورت گرفته است.

نیک تصریح کرد: خدمت‌رسانی با وسایل نقلیه ون مسافربری در نقاط محدود که تردد اتوبوس‌ها مقدور نیست، پایش مستقیم از داخل اتوبوس‌ها توسط دوربین‌های نظارتی با ارسال مستقیم تصویر و صدا، نصب ۳۲۰ دوربین نظارتی در داخل اتوبوس‌ها، ایجاد فاصله زمانی معین بدون تأخیر سرفاصله زمانی اتوبوس‌ها و اجرای پنج روش برای اطلاع‌یابی از موقعیت مکانی اتوبوس از اقدامات دیگر در حال انجام است.

وی ادامه داد: شست‌وشوی اتوبوس‌ها در واحد مکانیزه که هر شش دقیقه به صورت مکانیزه بدون دخالت کاربر انجام می‌شود تا شهروندان قمی از اتوبوس‌هایی تمیز و شایسته استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/