ظرفیت‌های اقتصادی باغ پرندگان قم توسعه پیدا کند
ظرفیت‌های اقتصادی باغ پرندگان قم توسعه پیدا کند

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری قم گفت: باغ پرندگان قم به دلیل زیرساخت‌های زیستی و اجرایی مناسب، ظرفیت‌های اقتصادی زیادی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، علی رمضانی امروز در بازدید از مجموعه باغ پرندگان قم که به همراه مشاوران اقتصادی و کارشناسان حوزه سرمایه گذاری صورت گرفت با اشاره به ظرفیت‌های مغفول این مجموعه اظهار کرد: محوطه‌های ایجاد شده و زیستگاه پرندگان حاره‌ای و گرمسیری در باغ پرندگان قابلیت سرمایه‌گذاری و کمک به رونق اقتصادی مجموعه را دارند.

وی با تشکر از مدیران شهری و طراحان باغ پرندگان افزود: با توجه به فضاسازی استاندارد، احداث قفس‌ها و زیستگاه‌های مناسب، امکان توسعه بوستان و نگهداری گونه‌های دیگری از حیوانات نیز در این باغ وجود دارد.

مشاور شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری با اشاره به لزوم توسعه اقتصادی در این مجموعه خاطرنشان کرد: امکان ایجاد ظرفیت‌های اقتصادی دیگری از جمله کشت گیاهان دارویی و فروش گل‌های تزئینی در این مجموعه فراهم است.

رمضانی اضافه کرد: با توجه به شرایط زیستی مناسب این باغ، می‌توان به رونق اقتصادی مجموعه در راستای حفظ این باغ و افزایش اقبال شهروندان و زائران به آن کمک کرد.

وی تاکید کرد: نقطه قوت باغ پرندگان در شهر قم علاوه بر طراحی زیبا، لحاظ کردن شرایط مناسب نگهداری پرندگان است که در مسیر حفظ این مجموعه بایستی از ایده‌های جدید و اقتصادی کمک گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/