خیزش قمی‌ها در حمایت از ملت لبنان و فلسطین در همدلی طلایی
خیزش قمی‌ها در حمایت از ملت لبنان و فلسطین در همدلی طلایی

پویش همدلی طلایی مردم قم در حمایت از ملت مظلوم لبنان و فلسطین در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از قم، پویش همدلی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) پنجشنبه ۱۰ آبان ساعت ۱۸:۳۰ الی ۲۲ در صحن بزرگ امام رضا (ع) حرم بانوی کرامت برگزار می‌شود.

این پویش باحضور دختران و بانوان جبهه مقاومت و میهمانان برجسته کشوری، به منظور اهدای طلا و هدایای مردم قم به ملت مقاوم لبنان و فلسطین همراه است.

این مراسم در پخش زنده از شبکه‌های ملی و استانی دنبال می‌شود.

به گزارش تسنیم، پیرو فرمان امام خامنه‌ای که هفتم مهرماه فرمودند: “بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.”، طی هفته‌های گذشته بانوان و زنان قمی به صورت خودجوش طلاها و جواهرات خود را به منظور هدیه به مردم مظلوم لبنان و فلسطین اهدا کردند.

  گروهی از بانوان قمی نیز به صورت مردمی به دوخت تشک، پتو، ملحفه و… برای کمک به مردم لبنان و فلسطین پرداختند.

مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با همکاری قرارگاه تداوم جهاد اقدام به دوخت ۱۰ هزار چادر نماز برای بانوان مظلوم غزه و لبنان در خیاط خانه حرم مطهر بانوی کرامت کرده است که توسط ۲۵۰ خادم افتخاری طی سه ماه دوخته و ارسال خواهد شد.

چادرها در سه اندازه کوچک، متوسط و بزرگ برش و در ۱۰ مرحله هزار تایی دوخته می شود و بعد از اتمام هر مرحله، برای استفاده بانوان غزه و لبنان ارسال خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/