حضور نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در دفتر حزب الله / رضوی مهر: آماده جهادیم
حضور نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در دفتر حزب الله / رضوی مهر: آماده جهادیم

جمعی از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور در مجمع الصادق علیه السلام در دفتر حزب الله در قم یاد عالم مجاهد شهید سید هاشم صفی الدین را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به همراه جمعی از نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور در مجمع الصادق علیه السلام و ملاقات با شیخ معین دقیق رئیس دفتر حزب الله در قم و پسر عموی سید هاشم صفی الدین ضمن عرض تسلیت، تعزیت و تبریک شهادت عالم مجاهد سید هاشم صفی الدین با قرائت قرآن و قرائت فاتحه نام و یاد شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در ابتدای این دیدار در سخنانی گفت: امشب ما در مجلسی حضور داریم که قاب عکس شهدایی والا مقام در مقابل دیدگانمان نصب شده است که همچون یاران سیدالشهدا(ع) تا آخرین قطره خونشان پای حق ایستادند و به فیض عظمای شهادت رسیدند، ما امروز با خون این چهره های ملکوتی و مجاهد عهد می بندیم لحظه ای راه شما را رها نخواهیم نمود.

وی افزود: سید هاشم صفی الدین کسی است که اگر به او علمدار مقاومت بگوییم گزاف نگفتیم, او کسی بود که به تاسی از حضرت عباس علیه السلام تا آخرین لحظه عمر خود در کنار سید مقاومت ماند تا به شهادت رسید.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ضمن تشکر از حضور علما، طلاب و فضلای مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: بنده از طرف مجمع نمایندگان طلاب که به امر امام خمینی (ره) تشکیل و به امر رهبر معظم انقلاب ادامه دارد می گویم ما آماده ایم هر کجا که جبهه مقاومت تشخیص دهد، حاضر شویم و لحظه ای در جنگ با صهیونیزم تردید نداریم، ما به امر مقام معظم رهبری در مسیر مقاومت ایستاده ایم و تا آخرین قطره جان خود مدافع حقوق جبهه مقاومت بالاخص لبنان و غزه هستیم.

وی در ادامه گفت: همه مسلمانان عالم در پاسخ به خیانت، جنایت و توطئه های صهیونیست ها مامور به دفاع و جنگ هستند، همه بدانند که شجره طوبای مقاومت هرگز با شجره خبیثه صهیونیستی سر سازش ندارد، کسانی که دم از سازش می زنند افرادی هستند که فقه، قرآن، سنت و اهل بیت علیهم السلام را نشناخته اند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان داشت: مسیر ظهور امام زمان عج نیاز به خون دارد و خون هایی در این راه الهی بر زمین ریخته می‌شود که لیاقت مسیر مبارک ظهور را داشته باشد.

وی در پایان این دیدار گفت: ای سید مظلوم ای سید هاشم عزیز سلام ما را به حاج قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله، عماد مغنیه و دیگر شهدای مقاومت برسان، شاید شفاعت آنها ما را نیز به مقام والای شهادت برساند.