ثبت‌نام دوره جدید کارگاه توجه و تمرکز ویژه کودکان در قم آغاز شد
ثبت‌نام دوره جدید کارگاه توجه و تمرکز ویژه کودکان در قم آغاز شد

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از آغاز ثبت‌نام دوره جدید کارگاه «توجه و تمرکز مبتنی بر بازی» ویژه کودکان ۶ تا ۸ سال خبر داد و گفت: این کارگاه چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۸ در فرهنگسرای کوکب برگزار می‌شود.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حسین زه تابچی با اشاره به استقبال گسترده از دوره‌های قبلی این کارگاه، اظهار کرد: کارگاه توجه و تمرکز مبتنی بر بازی با هدف تقویت توجه انتخابی و ارادی، و نیز تقویت دو نیمکره مغز کودکان طراحی شده و شامل هفت جلسه متوالی است و تمرینات آن بر پایه هوش‌های هشتگانه انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر والدین و تکمیل ظرفیت دوره‌های قبلی، ثبت‌نام دوره جدید از هم‌اکنون آغاز شده است و والدین می‌توانند برای ثبت‌نام کودکان خود اقدام کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و زیارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: این کارگاه با استفاده از بازی‌های هدفمند، علاوه بر سرگرم کردن کودکان، به تقویت مهارت‌های تمرکزی و حسی آنان کمک می‌کند؛ برنامه‌ریزی این دوره بر اساس نیازهای ذهنی و جسمی کودکان ۶ تا ۸ سال انجام شده و در محیطی شاد و تعاملی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کودکان در این کارگاه ضمن تقویت حواس خود، از لحاظ ذهنی و حرکتی نیز رشد می‌کنند و این امر تأثیر مثبتی بر موفقیت تحصیلی و زندگی آینده آنان خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مربی کارگاه میتوانند به گروه اختصاصی مهارت زندگی کودک و نوجوان درفرهنگسرای کوکب مراجعه کنند.