افرادی که بیمه ندارند، قبل از بیمار شدن عضو بیمه سلامت شوند
افرادی که بیمه ندارند، قبل از بیمار شدن عضو بیمه سلامت شوند

مدیر کل بیمه سلامت استان قم با اشاره به تلاش برای تصویب رایگان شدن هزینه‌های درمان افراد بالای ۶۵ سال در مراکز درمانی‌دولتی گفت: قرار است دهک‌های ۶ تا ۹ شامل تخفیف‌ ۵۰ تا ۸۰ درصدی شوند، لذا افرادی که بیمه ندارند، قبل از بیمار شدن عضو بیمه سلامت شوند.

عباس فتحی در گفت‌وگو با تسنیم در قم با بیان اینکه بیمه سلامت هم اکنون با ۷۳۰ مرکز درمانی در استان طرف قرارداد است گفت: بیش از ۶۰۰ هزار نفر در استان قم تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان هستند.

وی با اشاره به پرداخت هزار میلیارد تومان برای هزینه‌های درمانی بیمه شدگان به مراکز درمانی استان در سال گذشته، از افزایش خدمات جدید شامل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج و افزایش بیمه شدگان رایگان از سه دهک اول به ۵ دهک در این مدت خبر داد و افزود: امسال هم خدمات روانشناسی، توانبخشی و مامایی به خدمات بیمه سلامت افزوده شده است.

مدیر کل بیمه سلامت استان قم گفت: امیدوارم با تلاش‌های صورت گرفته، شاهد تصویب رایگان شدن هزینه‌های درمان افراد بالای ۶۵ سال در مراکز درمانی دولتی در شورای عالی سلامت برای سال آینده باشیم.

فتحی تصریح کرد: دهک‌های ۶ تا ۹ شامل تخفیف‌های بین ۵۰ تا ۸۰ درصدی می‌شوند. افرادی که بیمه ندارند، قبل از بیمار شدن عضو بیمه سلامت شوند.

وی افزود: افرادی که بیمه ندارند، می توانند با شماره‌گیری ۱۶۶۶ از روند ثبت نام بیمه مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم استان قم/