پایان عملیات بازگشایی امتداد بلوار حضرت جعفر طیار(ع) از فاز پنج عمار یاسر
پایان عملیات بازگشایی امتداد بلوار حضرت جعفر طیار(ع) از فاز پنج عمار یاسر

محرری از آزادسازی امتداد بلوار حضرت جعفر طیار در فاز ۵ عمار یاسر خبر داد و گفت: املاک تملک شده در مرحله تخریب بوده و به‌زودی عملیات عمرانی جدول‌گذاری و آسفالت این مسیر آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، محسن محرری در بازدید جمعی از اعضای کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر از فاز ۵ پروژه عمار یاسر اظهار داشت: رصد و نظارت در راستای وظیفه شورای شهر بوده و این بازدیدها باهدف رفع مشکلات و تعامل مستقیم با مردم انجام می‌شود.

وی از اتمام تملک فاز ۵ پروژه عمار یاسر خبر داد و افزود: تمامی املاک واقع در بخش پایانی این پروژه یعنی امتداد بلوار حضرت جعفر طیار تملک شده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: توافق بین شهرداری و مالکان به امضای طرفین رسیده و بخشی از املاک نیز آزادسازی تخریب شده و ۵ ملک باقی‌مانده نیز تا چند روز آینده آزاد و تخریب می‌شود.

وی از رضایت مردم از نحو توافق با شهرداری خبر داد و گفت: در گفتگو با مردم و نشستی که در مسجد قبا داشتیم مردم از نحو توافق و سرعت اجرای پروژه رضایت کامل داشته و به‌زودی ادامه بلوار حضرت جعفر طیار بازگشایی می‌شود.

محرری در ادامه از انجام توافق شهرداری با پیمانکار برای اجرای جدول‌بندی و آسفالت این مسیر نیز خبر داد و گفت: شهرداری توافق لازم را نیز برای جدول‌گذاری و آسفالت انجام داده و به‌زودی عملیات عمرانی حدفاصل خیابان دورشهر تا خیابان رسالت آغاز می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: تمام توافق‌های شهرداری در تملک و اجرای پروژه‌ها رضایت مردم در نظر گرفته شده و امیدواریم به‌زودی مردم از این پروژه نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/