کسب رضایت مردم در تملک فاز ۵ عمار یاسر قابل‌تقدیر است
کسب رضایت مردم در تملک فاز ۵ عمار یاسر قابل‌تقدیر است

سعادتمند با اشاره به تکمیل تملک فاز ۵ پروژه عمار یاسر گفت: تمام تملک‌ها در تکمیل فاز ۵ پروژه عماریاسر با رضایت کامل مردم انجام شده و در هیچ یک از موارد از ماده ۸ و ماده ۹ استفاده نشده است، امیدواریم این پروژه در کمترین زمان به تقاطع رسالت وصل شده و این پروژه تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، ماشالله سعادتمند در بازدید از فاز ۵ پروژه عمار یاسر به همراه اعضای کمیته نظارت شورای اسلامی شهر قم با اعلام اتمام تملک این پروژه اظهار داشت: امتداد مسیر بلوار حضرت جعفر طیار به سمت خیابان رسالت آزادسازی شده و به‌زودی وارد مرحله عمرانی خواهد شد.

وی با اعلام خداقوت از تلاش‌های شهرداری قم به‌خصوص مدیر منطقه ۷ افزود: تمام تملک‌ها با رضایت کامل مردم انجام شده و در هیچ یک از موارد از ماده ۸ و ماده ۹ استفاده نشده است.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر قم از سرعت اجرای پروژه نیز ابراز رضایت کرد و گفت: کار به نحو بسیار خوبی در حال انجام است و در روزهای آینده جدول‌گذاری و زیرسازی مسیر با عقد قراردادی که انجام شده شروع می‌شود

وی خواستار اجرای سریع پروژه شد و گفت: امیدواریم این پروژه در کمترین زمان به تقاطع رسالت وصل شده و این پروژه تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

سعادتمند در پایان یادآور شد: طراحی تقاطع سه سطح میدان سپاه نیز تمام شده و به‌زودی وارد مرحله اجرایی این پروژه نیز خواهیم شد.

انتهای پیام/