شهردار قم با صدور پیامی انتخاب استاندار جدید قم را تبریک گفت
شهردار قم با صدور پیامی انتخاب استاندار جدید قم را تبریک گفت

شهردار قم در پیامی انتخاب مهندس اکبر بهنام‌جو به‌عنوان سیزدهمین استاندار قم را به وی تبریک گفت.

در پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد آمده است:

ذلک فضل الله یؤتیه من یشاء و الله ذوالفضل العظیم: این فضل خداست که آن را بر هر کس بخواهد عطا می کند و خدا صاحب فضل و رحمت عظیم است. ( آیه ۴ سوره جمعه)

برادر گرامی، جناب آقای مهندس اکبر بهنام جو؛

انتخاب شایسته جنابعالی در مسئولیت خطیر سکانداری استان مقدس قم، نشان از تعهد، کارآمدی و شایستگی‌های شما در کنار تجربه مدیریتی فراگیرتان در بیش از سه دهه گذشته است.

اینکه خداوند متعال در گام بعدی خدمت سرزمین مقدس قم را برای حضور شما مصلحت دانسته است، قطعا نعمتی بزرگ هم برای این استان و هم برای جنابعالی خواهد بود.

در قلب فلات ایران و در مرکز این سرزمین پهناور مردمی زندگی می‌کنند که افتخارشان مجاورت با بانوی کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها است. یقین می‌دانم که این مجاورت اتفاقی نیست و خیری عظیم در خود دارد.

همچنین ظرفیت‌های عظیم فرهنگی، مذهبی، علمی ، انسانی، جغرافیایی، اقتصادی، بین المللی گردشگری، سرمایه گذاری و صنعتی استان قم بخش مهم دیگری است که به یاری خداوند متعال در کنار تخصص و تجربه بالای شما، می تواند پیشرفت‌های روزافزونی برای این منطقه رقم بزند.

امید دارم که وحدت، همدلی و همراهی میان مسئولان و تمامی بخش‌های شهری و استانی قم بتواند موجب افزایش سرعت و کیفیت خدمت به زائران و مجاوران این بلاد مقدس و مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام گردد.

یکبار دیگر انتخاب جنابعالی به عنوان استاندار قم را از سوی خود و دیگر همکارانم در مجموعه بزرگ شهرداری قم به شما برادر مومن و ولایتمدار تبریک عرض نموده و با امید به لطف و رحمت خداوند متعال و همچنین دعای خیرحضرت ولی عصر ارواحنا له الفداء و تحت رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برایتان پیروزی و موفقیت روز افزون مسالت دارم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم